Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Under forsikrings kontrakt så sier de en ting men, når det skal gjennomføres så er det en annen ting som gjelder
Hei Paul! Det er ikke noe kjekt å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss i Tryg. Vi jobber hver dag med å tilby kundene våre gode forsikringer og rådgivning, og er åpen for forslag om det er noe vi kunne gjort annerledes for deg. Ta gjerne kontakt med oss for en ny gjennomgang av avtalen din for å se om det er mulig å gjøre noe med prisen. Mvh Tryg Forsikring
Tryg rådgiver prøvde og lure meg, beregne Max pris og mindre fordeler. Jeg følte med samtale rådgiver er ikke interessert i kundene sine bare interessert i penger.
Hei Azhar! Det er ikke noe kjekt å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss i Tryg. Vi jobber hver dag med å tilby kundene våre gode forsikringer og rådgivning, og er åpen for forslag om det er noe vi kunne gjort annerledes for deg. Mvh Tryg Forsikring
Får det jeg trenger i tillegg til gode råd! Har bil, båt, mc, reise, innbo og husforsikring hos Tryg, og har ennå ikke opplevd at de har justert opp prisene sine.
Hei Sander! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, det er kjekt å høre at du er fornøyd med både forsikringene og rådgivningen du har fått hos oss! :-) Ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe mer vi kan gjøre for deg, eller om det er annet du lurer på. Mvh Tryg Forsikring
Alt jeg har gjort er å betale en forsikringspremie hvert år. Har ikke erfaring med skade i stor grad annet enn en mistet koffert på reise. Skadeoppgjøret gikk sånn passe....
Hei Håvard! Takk for tilbakemelding, vi jobber kontinuerlig for å skape gode opplevelser for kundene våre, og du må gjerne ta kontakt om du har noen gode innspill. Mvh Tryg forsikring
Trygt forsikringsselskap å velge - god kommunikasjon og rask kundeservice.
Hvor skal jeg starte? Det har ikke vært annet en surr og manglende kommuniukasjon fra dag en. Regninger som skulle vært sendt pr post har ikke kommet frem og det sendes inkasso. Det tas ikke kontakt med kunde, og i tillegg er det en svært utilgjengelig kundeservice, du må belage deg på å vente lenge for å snakke med en ansatt og chattetjenesten ligger ofte nede da det ikke er "ledige agenter". Gjør deg selv en tjenste, spar tid og penger, finn et forsikringsselskap som faktisk har tid til å bry seg om kundene sine fremfor å bruke masse penger på fjonge reklamefilmer.
Hei Om! Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss i Tryg. Vi gjør vårt beste hver dag for å gi kundene best mulig opplevelse, og vi er alltid åpen for forslag til hvordan vi kan bli bedre.
Tryg does not communicate. Their chat function does not work, and they do not answer written requests and inquiries.
Hi Edward, Last week we unfortunately had some technical difficulties with our chat one of the days. We do apologize for the inconvenience, and feel free to reach out if there is anything we can help you with, either on phone on 91504040 or chat (which is now working). Best regards, Tryg Forsikring