Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har kun positive erfaringer, og har vært kunde i mange år.
God service ved kontakt med kontaktperson, men kunne spart seg alle store hopp i premiene hvert år. Lei av å følge med hva som har gått opp for mye hvert år.
Jeg er veldig missførnøyd med forsikringen. I de to første årene fikk jeg bra forsikring. Så økte de det nå med kr. 200.
Utrolig dårlig behandling ved uhell som en ikke kan klandre andre enn annen part. I mitt tilfelle var det manglende strømleverandør i en kuldeperiode som for meg ser ut som at Tryg ikke tar hensyn til å oppklare. Samt sykdom slik at jeg ikke kunne kontrollere om alt var som det skulle. Kunne ikke reise og slå av stoppekran innen 1 måned, da sykdommen var så alvorlig at jeg ikke kunne reise og stenge dette. Lege attest på 3 prolapser i nakke.
God kundeservice Forholder meg til en fast kundebehandler.
Eg har hatt ei skade hjå Tryg og det var ei ok røynsle. Det eg ikkje er nøgd med er at dei opererar med lokkeprisar for å få deg "innom døra". Frå 2015 til 2016 har dei to trygdene eg har hjå dei, hus og hytte, steget med 27 og 44%. Det har ikkje vore skade på mine eigedomar og ved spørsmål om kvifor får eg berre "politikarsvar". Dei syner til skadeutvikling og regionsutvikling. Når eg bed om deira statiskiske materiale så er det sjølvsagt hemmeleg. Skammeleg praksis; dei har ingen tillit lenger her.
Løser alle spørsmål umiddelbart. Bra reiseforsikring.