Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fra dag én har det vært kluss med betaling og fakturaer. Først gebyr på uforsikret kjøretøy, nesten 2000kr, som de brukte lang tid å betale. Så ble jeg dobbelfakturert i måneder. I 2019 har det gått smertefritt.
Helt elendig. Vil ikke hjelpe når man trenger dem. Har hatt vannskade i huset og fikk ingen hjelp. Skikkelig misfornøyd. Styr unna!
Hadde båtskade, og fikk god hjelp fra første stund.
TRYG er et selskap som alltid stiller opp, men de er litt dyre vedr. forsikring på bil. Har hatt ett uhell og da fikk jeg dekket alt.
Man føler seg nesten lurt av disse som driver utmattelse av kundene sine. De bruker kort tid på å gi avslag av saker hvor man har grunnlag, for så å henvise deg til klage. Det tar 3-4 uker. Dette er latterlig, det går an å grave etter informasjon og formulere seg bedre når man etterspør informasjonen, men istedet så får man blank avslag når de sitter på kun kontakt info og beskrivesle av hva man ønsker.
Dumper prisen på forsikring og "glemmer" å tilby delkasko. prøver å opprette dette i etterkant. Måtte da ta bilder av bilen med dagens avis, og så SØKE?? om delkasko. Slett service!!
Opplever at prisen har økt betydelig. Ønsker å sammenligne med andre selskaper.