Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det har vært greie oppgjør og hyggelige folk. Mistet 80% på bilforsikring i år. Nå er det på 75%. Andre leverer bedre/billigere forsikringer på bil og båt.
Ble møtt av arroganse da jeg kontaktet kundeservice for å få en forklaring på premieøkning og de faktura påslag og jeg hadde fått på min forsikring. Bestemte meg underveis i samtalen at jeg ville skifte selskap snarest mulig. Fakturaer jeg mottok pr måned var uoversiktlige spesielt etter skifte av kjøretøy.
Fakturarot. Fått 8 ulike på 3,5 mnd. Fått et annet beløp enn det som var avtalt.
Ble frastjålet verdisaker på ferietur. Ringte å informerte om hvordan det skjedde, og fikk besvarelse om at dette var veldig usannsynlig.
Har ikke hatt så mange saker med dem å gjøre, men de jeg har hatt har gått greit, uten noen spesielle problemer. Det jeg vil kritisere er den store prisøkingen på forsikringspremien hvert år.
Her er det ingen ting som er bra, dette er det verste selskapet jeg har vært borti noen gang. Rot med faktura, rot om noe skjer med deg. Jeg/vi har vært kunde i ca 6 måneder og det er mer enn nok for oss. Vil ikke anbefale Tryg til noen i hele verden. Har aldri vært borti maken til oppkast... Med hilsen meget skuffet kunde.
God service, raske på å få tak i dem på telefonen, serviceinnstilt..