Vardia Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært totalkunde der, men det ble noe tull fra selskapets side da de ikke hadde oppdatert adressen min, og jeg ikke fikk tilsendt forsikringspapirene og faktura til rett adresse... Jeg prøvde å få denne tilsynelatende enkle saken ordnet opp i, men mens vi hadde dialog pr e-post, avslutta selskapet den forsikringen dette gjaldt uten å sende noen form for varsel i forkant, og uten å bry seg om den dialogen som var, prøvde å få de til å rette dette opp, men det viser seg å være svært så vanskelig, og etter en slett behandling av en såkalt forsikringsagent (les: telemarketing - selger) så er kundeforholdet nå avsluttet.... Har vært svært vanskelige å få selskapet i tale pr telefon, og i e-post sammenheng kommer det svært tydelig frem at de som sitter på det såkalte kundeservice ikke er kundebehandlere, men såkalte telefonselgere. Fikk omsider kontakt pr telefon etter at jeg satt med musikk i øret i over EN - 1 time. Spurte om vedkommende om det ikke var noen leder eller senior tilstede, men fikk til svar at det var det ikke, så jeg spurte etter en administrasjon, men nei det var det heller ikke, så jeg spurte om å få snakke med vedkommendes sjef, men vedkommende var bare en selger som solgte forsikringer, og det var alle de på det kontoret også, og de byttet bare seg i mellom på å svare på kundetelefon.. Men dere kaller dere forsikringsrådgivere? - ja det er det vi har som stillingstittel, men vi er jo først og fremst selgere på provisjon, da... For å være helt sikker på om dette kunne være mulig spurte jeg en gang til, men svaret var at de var under "omstukturering" og at det pr tiden ikke var administrasjon eller ledelse tilstede, men at de fulgte retningslinjene en "manual" de hadde fått tildelt i henhold til dette med kundeservice... Når jeg da forklarte at dette kom til å ende med at mange, ja alle forsikringer som jeg hadde ble oppsagt, så virket vedkommende likegyldig, og sa at jaja så må du bare gjøre det da! For her er ikke noen ledelse eller admin som kan hjelpe deg, og vedkommende hadde ikke noen mulighet til å hjelpe meg mere. Folkens, vær så snill... Dette selskapet er ikke bra, ikke bra i det heletatt! Styr unna, styr langt unna, her kommer det mest sannsynlig til å smelle så det holder, og da kan det være lurt å trekke seg ut før så skjer... Bare en følelse jeg fikk etter samtalen med en av de som skal hjelpe kundene sine, og på den omtalen som gis av selskapet generelt, rundt om i "Internettet" Jeg har et betydelig beløp tilgode der, som jeg venter på skal godskrives, men det tar sin tid, og alle henvendelser som gjøres nå blir ikke besvart fra dem.
Først må jeg beklage for å skryte opp dette useriøse forsikringsselskapet med en hel stjerne, var ikke mulig å gi minusstjerner. Fikk pris på mine forsikringer pr. telefon, men da fakturaen kom var prisen langt høyere. Nå var kundebehandleren ikke så hyggelig lengre, mest arrogant og frekk. Veldig enkelt å tegne forsikring hos Vardia, men alt annet er bare frustrerende. De lokker med lave priser men alt er bare lureri.
Meget behjelpelige, og gode priser. Har ikke hatt noe skadeoppgjør som kunde.
Får mye for pengene, uten tullball og mas! Og ingen unødvendige ekstrakostnader.
Vet ikke om de er billig nok, kjenner for lite til dere priser i forhold til andre. De er raske med oppgjør på et ødelagt vinskap. Oppgjør kom neste dag iflg skademeldingskjema jeg sendte.
I min korte tid hos Vardia har jeg blitt møtt med hovedsaklig inkompetent og arrogant personale. Etter en bilulykke bestemte mitt eget selskap å gi meg skylden til tross for at politiet konkluderte med at motparten hadde skyld og at jeg var fornærmet i saken. Skadebehandler hadde verken lest skademeldingen gjennom eller tatt kontakt med vitner eller politi. De tok fra meg bonus og egenandel, selv om jeg ikke gjorde noe galt. Jeg ga meg ikke, og til slutt gikk de med på å ta kontakt med gjeldende etater. Nå har det gått seks uker, og ingen fra Vardia svarer på mine henvendelser da jeg lurer på hva som skjer. Totalt ansvarsløst og respektløst. Jeg kan ikke forstå at de tør å behandle kundene sine slik, da kan de ikke ha mange igjen etterhvert. Dette er ikke et levedyktig selskap.