Vardia Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi har nå en pågående sak angående bilen vår. Hvor de ikke tar tak i saken. Verksted sitter å venter på tilbakemelding fra dem og vi har ringt og sendt mail utallige ganger men de svarer ikke. Får samme beskjed om at de nå skal ta tak i saken og gi oss tilbakemelding men hører aldri noe. Nå har vi hatt bilen på verksted i mange uker og vi får ikke hentet den ut før reparasjonen er gjort. Desperat situasjon, hvor vi ikke lenger vet hva vi skal gjøre. Helt ufattelig dårlig kundebehandling og på kanten til kriminelt.
Jeg synes selskapet var for rask til å avslutte kundeforholdet da undertegnede glemte å betale forsikringen i tide.
Byttet forsikringselskap fra vardia til tide så fikk regning fra VKC credit(fra Vardia) på 8000kr, siden æ byttet forsikringselskap. Får den ikke stoppet så blir den inkasso. :/ har ikke fått service fra Vardia, dem svarer ikke på spørsmålene eller nåkka. 8000kr er mye når du ikke har masse inntekt. ALDRI igjen skal æ ha nåkka å gjøre med vardia. ALDRI.
Hater å sitte i telefon å vente på svar. Det er bare for dårlig og måtte sitte i lang tid.
Fikk en telefon fra Vardia, de ønsket å gi meg et tilbud på boligforsikring. Vardia klarte å gi meg en boligforsikring som var 1200 kr billigere i året, men endte opp med 2 andre forsikringer i tillegg, så totalt sett ble det dyrere. Men dette var greit nok, mer forsikring for litt mer penger. MEN, så snart skaden skjer, jeg får vannskader på eiendom etter en vinter med mye nedbør, så er det ikke svar å få på skademeldingen jeg sendte inn. Dag 0 - Jeg sender inn skademelding i.h.t deres prosedyrer. Dag 14 - Jeg sender purring. Dag 30 - Fortsatt ingen svar. Virker utrolig useriøst, de burde iallefall sendt et svar om at de jobber med saken.
Prisen er bra. Nett tilgang bedres. Fikk utbetalt mitt ved en skade.