Vardia Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mottok nettopp en fornyet forsikringsavtale fra Vardia, og med 15% økning i premie fra i fjor på samme to forsikringsobjekter (2 småbåter). Avventer nå svar pr epost fra Vardia på en forklaring på økningen i premie. Økningen i forsikringspremie fra 2016 (første gang forsikret i Vardia og fremdeles samme to forsikringsobjekter) til 2017 var i utgangspunktet enda høyere, dvs 18,9%. Jeg kommer tilbake med oppdatering etter svar fra Vardia.
Det ringer og ringer og ringer og ringer, men ingen har åpenbart lyst til å svare...
Når dem ikke på telefon eller Mail! Hårreisende! Har måttet betale mye i bot til Forsikringsnemnda for uforsikret polise. Prisen på forsikringa er gunstig.
Ikke besvares epost og ikke tar de telefonen. I hvert fall må det være uhyggelig lang ventetid der. (Jeg ga opp etter 10 minutter.) Tenker med gru hvordan et skadeoppgjør vil være med dette selskapet. Skygg unna!
Etter en båtskade leide Vardia takstmann for besiktigelse av skaden. Konklusjonen fra takstmannen var diffus og vag som passet Vardia bra for å nekte utbetaling. Er det noen andre som har opplevd det samme??
Meget dårlig kundeservice. Bortimot umulig å ringe på telefon. Sender varsel om purring en uke før forfall. Dersom jeg ikke betaler vil jeg få et purregebyr sier de på melding på min telefon. Vanskelig å forstå at Fjordkraft er involvert i denne forsikringsselskap. Kort fortalt : høye priser og meget dårlig kundebehandling.
Bruker godt over 3 måneder på et enkelt skadeoppgjør. Har nerva til å fortelle at jeg lyver og saksbehandleren sluttet i jobben uten noen form for informasjon til meg noe som førte til enda lengere behandlingstid.