Vardia Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det ringer og ringer og ringer og ringer, men ingen har åpenbart lyst til å svare...
Når dem ikke på telefon eller Mail! Hårreisende! Har måttet betale mye i bot til Forsikringsnemnda for uforsikret polise. Prisen på forsikringa er gunstig.
Ikke besvares epost og ikke tar de telefonen. I hvert fall må det være uhyggelig lang ventetid der. (Jeg ga opp etter 10 minutter.) Tenker med gru hvordan et skadeoppgjør vil være med dette selskapet. Skygg unna!
Etter en båtskade leide Vardia takstmann for besiktigelse av skaden. Konklusjonen fra takstmannen var diffus og vag som passet Vardia bra for å nekte utbetaling. Er det noen andre som har opplevd det samme??
Meget dårlig kundeservice. Bortimot umulig å ringe på telefon. Sender varsel om purring en uke før forfall. Dersom jeg ikke betaler vil jeg få et purregebyr sier de på melding på min telefon. Vanskelig å forstå at Fjordkraft er involvert i denne forsikringsselskap. Kort fortalt : høye priser og meget dårlig kundebehandling.
Bruker godt over 3 måneder på et enkelt skadeoppgjør. Har nerva til å fortelle at jeg lyver og saksbehandleren sluttet i jobben uten noen form for informasjon til meg noe som førte til enda lengere behandlingstid.
I forbindelse med min manns bortgang fikk jeg skjemaer som skulle fylles ut etter at jeg hadde levert skifteattest. På et og samme skjema skal jeg oppgi kontonummer OG underskrive på at jeg har mottatt oppgjør!! What?? Og de måtte også ha fullmakt til å kontakte politi og/eller andre forsikrings-selskap for å få bekreftet at min mann virkelig var i den dødsulykken! Ingen andre forsikringsselskap har bedt om dette. Jeg synes det burde være helt innlysende at når de har fått en skifteattest hvor det står at personen er meldt død, så skal de foreta utbetaling. Og ikke presse pårørende inn i et skjemavelde som ser ut til å være laget i en barnehage.