WaterCircles Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har hatt en person og forholde meg til som har ordnet alle mine forsikringer og besvart alle mine spørsmål. Når jeg byttet bil sendte jeg en rask mail. Han ringte meg for den manglende informasjonen ifra meg, alt var i orden via en rask telefonsamtale.
Effektive og hjelpsomme. Lette å komme i kontakt med.
Saksbehandlere ved skadekontoret later til å ha en uvennlig tone helt fra start, de har ikke forståelse for hvorfor folk har forsikring. Forsikring har man for å være sikret når uhellet er ute. Desidert dårligste service jeg har fått noensinne hos et forsikringsselskap. Det hjelper ikke at selskapet tilbyr billigste pris, når forsikringsselskapet ikke hjelper deg når du trenger dem. Jeg kan ikke Anbefale water circles, Kundeservice kan bare bli bedre.
Var ikke fornøyd med utført rep etter påkjørsel bakfra. Ringte Watercirkle for å si ifra. (hele bakluka på bil var skeiv og ikke retta opp) Var ikke de som skulle dekke skade. Skikkelig kverrulerende og lite imøtekommende kundebehandler. Lurer på hvordan de da er ved eventuell skadeoppgjør for oss......
Rådgiveren i Drammen var både hyggelig og dyktig. Gode priser og vilkår. Oppgjør fungerte også fint. Pengene raskt på konto.
Da jeg byttet fra forrige selskap gikk prisen ned med nesten 20%, til tross for at jeg allerede var hos et "lavprisselskap". God pris! De er enkle å komme i kontakt med på telefon, kort svartid og ingen kjedelig telefonkø. Hyggelig betjening på skadeavdelingen. Hilsen fornøyd kunde.
Rask behandling, imøtekommende, super service. Rimelig i pris med samme tilbud som en del andre dyrere selskap. Har anbefalt selskapet til flere.
Dette er absolutt et seriøst selskap. Fikk en veldig god pris av dem i forhold ti hva jeg betalte! Jeg opplever en helt annerledes service en hva jeg vanligvis har hatt. Er absolutt fornøyd med kundeforholdet mitt til nå her!
Ryddigt og bra, holder hva de lover, ikke noe tull :)
Løp og kjøp. I hvert fall om du er en "stabil" forsikringstaker. Hatt en skade, elgpåkjørsel. Ingen problem med oppfølging av skade eller oppgjør.
Jeg fikk gode vilkår og rimelige priser på mine forsikringer. Kombinert med kjapt skadeoppgjør på en skade jeg hadde er jeg veldig fornøyd.
Det høres så flott ut med en egen personlig kundekontakt, men når et forsikringsoppgjør skal foretas så er han ikke tilgjengelig - det er skadeavdelingens ansvar og et forhold oss i mellom
Ufordragelige selgere som ikke respekterer et nei og at man ikke er iterresert. Ringer flere ganger selv om man sier nei.
Forutinntatt skadeavdeling - aggressiv. Har aldri hatt forsikringsskader noen gang de siste 25 årene- og når skaden oppstår, fungerer dette ikke i det hele tatt.
Slipper telefonkø og har en hyggelig kontaktperson
Hyggelig rådgiver jeg har kjent i mange år. Men derimot skadeavdelingen kunne vært litt mer hyggelige.