WaterCircles Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har hatt en person og forholde meg til som har ordnet alle mine forsikringer og besvart alle mine spørsmål. Når jeg byttet bil sendte jeg en rask mail. Han ringte meg for den manglende informasjonen ifra meg, alt var i orden via en rask telefonsamtale.
Effektive og hjelpsomme. Lette å komme i kontakt med.
Saksbehandlere ved skadekontoret later til å ha en uvennlig tone helt fra start, de har ikke forståelse for hvorfor folk har forsikring. Forsikring har man for å være sikret når uhellet er ute. Desidert dårligste service jeg har fått noensinne hos et forsikringsselskap. Det hjelper ikke at selskapet tilbyr billigste pris, når forsikringsselskapet ikke hjelper deg når du trenger dem. Jeg kan ikke Anbefale water circles, Kundeservice kan bare bli bedre.
Var ikke fornøyd med utført rep etter påkjørsel bakfra. Ringte Watercirkle for å si ifra. (hele bakluka på bil var skeiv og ikke retta opp) Var ikke de som skulle dekke skade. Skikkelig kverrulerende og lite imøtekommende kundebehandler. Lurer på hvordan de da er ved eventuell skadeoppgjør for oss......
Rådgiveren i Drammen var både hyggelig og dyktig. Gode priser og vilkår. Oppgjør fungerte også fint. Pengene raskt på konto.
Da jeg byttet fra forrige selskap gikk prisen ned med nesten 20%, til tross for at jeg allerede var hos et "lavprisselskap". God pris! De er enkle å komme i kontakt med på telefon, kort svartid og ingen kjedelig telefonkø. Hyggelig betjening på skadeavdelingen. Hilsen fornøyd kunde.
Rask behandling, imøtekommende, super service. Rimelig i pris med samme tilbud som en del andre dyrere selskap. Har anbefalt selskapet til flere.