WaterCircles Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Følelsen av å spare 15.000 i året ved å bytte var magisk, ettersom vi egentlig alltid fikser opp i skader selv uten å bruke forsikring, men når kontaktpersonen ikke svarte før man truet med å bytte selskap hvis ingen svarte. Så begynte jeg å føle på et ubehag om hvordan ting gjøres. Selskapet ser ut til å forenkle prosessen betydelig for å åpenbart kutte kostnader slik at de kan gi billigere til kunden, men her går det på bekostning av at man ikke føler seg ivaretatt.. Hadde man hatt en kundeportal slik som de store selskapene med god oversikt så hadde det hjulpet mye, samtidig så leser man om mange hendelser der personer ikke har fått noe hjelp fra selskapet og da tynger det også. Overall kommer jeg til å fortsette som kunde hvis ikke de andre selskapene kan matche prisen jeg har fått how Watercircles.. Men håper de bygger ut selskapet sitt litt for kundene sin del :)
Fikk ikke betalt den siste faktura grunnet akutt depresjon grunnet familie situasjon. Da ble forsikringene stanset og jeg betalte fakturaen,men de ville ikke ha meg som kunde selv om jeg fortalte om min situasjon. Dette er under hver kritikk. Vil du ha et selskap som ikke tar hensyn til deg som person så er dette noe for deg. Jeg har aldri i mitt voksene liv opplevd noe lignenede. Styr for all del unna!!!
Startet bra med egen rådgiver og gode tilbud som var tilpasset våre behov. Watercircles sa opp eksisterende forsikring, men selv etter purring tok det flere dager før vilkår ble sendt over til meg. Det skurrer! Mitt gamle selskap kontret tilbudet og jeg valgte pga dårlig magefølelse å heller benytte angrerett og ikke skifte selskap. Sendte skriftlig at jeg avslo avtalen: ingen respons Fikk regning og påklaget og henviste til at avtalen var kansellert: ingen respons Sendt ny e-post hvor jeg ber om bekreftelse på at min kansellering av bestillingen er mottatt og har fortsatt to uker etterpå ikke hørt et pip... Hvis dette er måten man behandler eksisterende kunder på også så ønsker jeg lykke til for det trengs om man får en skade!
At man kan spare så mye penger på å bytte forsikring er helt uvirkelig. Vi angrer på at vi ikke byttet før! Har måtte ta i bruk forsikringen som følge av sykdom på reise og en større bilkollisjon tidligere i vinter. Vi er veldig fornøyd med prosessen av disse sakene, ryddig og kjapt!
Hvis du vil spare penger på forsikringene dine, prøv ut WaterCircles! Vi har spart tusenvis av kroner etter og ha byttet forsikring. Har vært uheldige med skader på bilen grunnet kollisjon, alle kostander rundt dette ble dekt av forsikringen på en effektiv måte. De er lette å få tak i og de vi har vært kontakt med har vært utrolig imøtekommende og hyggelige. Anbeales!
Watercircles er billige på forsikring. De har begrenset dekning. De skrur deg ganske voldsomt opp i pris hvis du er uheldig og får noen skader. De ser ikke på om skadene er selvforskyldt eller ikke (f.eks parkering på Sola ved brann i parkeringshus eller lekk membran på badet). Velg watercircle om du vil ha billig forsikring.
er ikke verdt å ha i forhold til hva andre selskaper tilbyr. ipad og telefon gikk i stykker da vi var på reise, fikk forskjellige svar for hva er dekket og han som jeg snakket med via epost var for latt å sende meg oversikten over hva som er dekket med min forsikring.