WaterCircles Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Startet bra med egen rådgiver og gode tilbud som var tilpasset våre behov. Watercircles sa opp eksisterende forsikring, men selv etter purring tok det flere dager før vilkår ble sendt over til meg. Det skurrer! Mitt gamle selskap kontret tilbudet og jeg valgte pga dårlig magefølelse å heller benytte angrerett og ikke skifte selskap. Sendte skriftlig at jeg avslo avtalen: ingen respons Fikk regning og påklaget og henviste til at avtalen var kansellert: ingen respons Sendt ny e-post hvor jeg ber om bekreftelse på at min kansellering av bestillingen er mottatt og har fortsatt to uker etterpå ikke hørt et pip... Hvis dette er måten man behandler eksisterende kunder på også så ønsker jeg lykke til for det trengs om man får en skade!
At man kan spare så mye penger på å bytte forsikring er helt uvirkelig. Vi angrer på at vi ikke byttet før! Har måtte ta i bruk forsikringen som følge av sykdom på reise og en større bilkollisjon tidligere i vinter. Vi er veldig fornøyd med prosessen av disse sakene, ryddig og kjapt!
Hvis du vil spare penger på forsikringene dine, prøv ut WaterCircles! Vi har spart tusenvis av kroner etter og ha byttet forsikring. Har vært uheldige med skader på bilen grunnet kollisjon, alle kostander rundt dette ble dekt av forsikringen på en effektiv måte. De er lette å få tak i og de vi har vært kontakt med har vært utrolig imøtekommende og hyggelige. Anbeales!
Watercircles er billige på forsikring. De har begrenset dekning. De skrur deg ganske voldsomt opp i pris hvis du er uheldig og får noen skader. De ser ikke på om skadene er selvforskyldt eller ikke (f.eks parkering på Sola ved brann i parkeringshus eller lekk membran på badet). Velg watercircle om du vil ha billig forsikring.
er ikke verdt å ha i forhold til hva andre selskaper tilbyr. ipad og telefon gikk i stykker da vi var på reise, fikk forskjellige svar for hva er dekket og han som jeg snakket med via epost var for latt å sende meg oversikten over hva som er dekket med min forsikring.
Jeg byttet forsikringsselskap etter 3 telefoner og en del mail korrespondanse med masse vedlegg, og sparte 14% på min årlige premie. I den skriftlige korrespondansen hadde selskapet lagt inn en forutsetning om at forsikringstaker hadde 0 skader siste 3 år, på tross av at vi hadde opplyst at vi hadde mange skader på mobil og en egen mobilforsikring i samtalene på telefon. Ved første skade fikk vi først medhold, deretter avslag (og svært ubehagelige beskyldninger) basert på at vi hadde brutt "vilkåret" om ingen skade siste 3 år. Det som hadde blitt sagt på telefon ble ikke tillagt noen vekt. Jeg er sjeleglad for at det dreide seg om en liten skadesak, men dette var en skikkelig påminnelse om at man må være forsiktig. Jeg tør ikke tenke på hva som hadde skjedd om det var bil eller hus som ble totalskadet... Etter irritasjon og urettferdig behandling er det godt å føle seg riktig forsikret igjen!
har hatt lite med de å gjøre, men de er bra så langt