WaterCircles Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken pÄ trenden i lÞpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Snakket med 2 damer på en boligmesse angående forsikring og dem matchet prismessig veldig bra. Har nå flyttet alt av forsikringer over og er overasket over hvor god service de gir meg. God tid i telefonen er en ting jeg verdsetter høyt.
Aldri problemer ved skadeoppgjør. Gunstige betingelser .
Godt fornøyd! Vi fikk et veldig godt tilbud på både pris og dekning. Overgangen gikk fint og kunderådgiver var veldig behjelpelig. Kan anbefales.
Det startet så bra da ble kunde, men allerede året etter ble prisen skrudd med ca kr. 3000,00.
Har vært en fornøyd kunde av Watercircles i flere år, men når de plutselig økte forsikringspremien med 25 % fra 2023 til 2024, uten en forklaring, da var det på tide å bytte. I tillegg fikk jeg ikke svar på min e-post der jeg spurte om hva som var grunn til økningen...
Har brukt dette selskapet i 3 år. Har riktig nok ikke hatt skader, men selger er lett å få tak i og telefonen blir besvart prompte. Ikke noe bortforklaringer om priser eller andre ting. Forholdsvis greie priser sammenlignet med de fleste. Geir.
Dette er det verste forsikringsselskapet når det gjelder kundeservice. Jeg var deres kunde uten problemer før jeg bestemte meg for å flytte til et annet selskap. Etter at jeg dro, fortsetter de å sende meg fakturaer for betalingene jeg allerede hadde gjort. Jeg hadde faktisk overbetalt dem. Jeg delte til og med detaljene om betalingene fra banken, og agenten lovet å løse problemet med deres interne regnskap og gi meg en kreditt for overbetalingen. Til min overraskelse fikk jeg inkassovarsel etter to måneder. Og to dager senere, en annen faktura fra Watercircles med en trussel om at hvis jeg ikke betalte, ville de rapportere den andre fakturaen til inkasso også. Jeg har ringt deres kundesupport mange ganger, og hver gang de henviser samtalen min til en agent som aldri tar telefon eller ringer tilbake. Jeg vet ikke hvorfor jeg har vært kunde i et så patetisk selskap. Heldigvis hadde jeg ingen krav hos dem. Forsikringsagenten velger ikke engang samtalen min fordi jeg ber ham om å gi meg detaljer om fakturaene de sender meg. Jeg har alle bevisene i korrespondansen og vil rapportere dem til forbrukerrådet. Mitt råd er å unngå dette selskapet for enhver pris.