WaterCircles Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Er utrolig skuffet på selskapet som viser smålighet med tanke på å yte god service når skaden først har skjedd. For min del gjaldt det leiebil hvor kunden blir straffet da selskapet velger takstmann som bruker så lang tid at det går over de 10 dagene som kunden har rett på leiebil. Siden det skjedde før påske, var det flere faktorer som gjorde at de 10 dagene gikk ut før i det hele tatt verkstedet fikk godkjenning av pris på skadeomfanget og de kunne starte med reparasjon. Det endte med at jeg måtte betale 6.500,- av egen lomme fordi selskapet ikke var villig til å se årsakene under ett. Jeg kan verken noe for at ulykken med bilen skjedde rett før påske, samt at takstmann til innleid av selskapet brukte to uker på å godkjenne pris på skade til verkstedet. Men nei... det var ikke snakk om å bli møtt med forståelse på noen måte. Så nå bytter jeg selskap.
Har fast rådgiver som kontakter meg før forfall slik at vi kan gå gjennom forsikringen på en god måte. Får gode tips og blir hørt i mine ønsker. Hadde min første skade hos Watercircles for noen måneder siden (husdyrforsikring) og da var oppgjøret på konto to dager etter at kopi av dyrlegeregningen var sendt inn.
Bilen min ble brukt til å rygge på en annen, veldig greit oppgjør.
Kjempe fornøyd med hjelpen jeg får. Og har en rådgiver som jeg får holder meg til og svarer raskt 👍👍
Meget hyggelig kundebehandler i Drammen som anbefales å bruke.
Var uheldig å knuste platetoppen. Dette ordnet seg på dagen. Bare å sende inn kvittering på den nye. Kan ikke klage på slikt. 👍👍
Svarte på spørsmål og ingenting var problem selv om kundebehandler hadde tatt påskeferie