Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
nettopp i dag startet jeg et nytt abonnement hos chillimobil og de første jeg legger merke til at jeg ikke får 5g på Google bixsel 8 pro hva skall til for å få de til å funke 5g dette begynner dårlig syns jeg stjerne 1 fra meg til de får 5g å jeg må vente 1 måne for å si de opp
Hei, Det er ingen problem å få 5G på Google Pixel 8 Pro hos oss. Noen ganger kan det være at innstillinger fra den forrige operatøren henger igjen på telefonen etter et operatørbytte. Det er enkelt å sjekke opp i og fikse, og du kan enten se en guide til det her: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/mobilhjelp-og-oppsett/mobilproblem-mobiloppsett/ eller kontakte vår kundeservice for hjelp. Vi er tilgjengelig her: [email protected] eller på tlf: 915 02 445. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Artig løsning med kompisrabatt ved verving. Aktivering av SIM-kort gikk problemfritt på en 6 år gammel smarttelefon. Slapp manuell konfigurering av mms/sms i etterkant, noe jeg har opplevd hos andre aktører. Appen og nettsiden er oversiktlig, enkel og stilren. De dekningshullene jeg har funnet med Chilimobil så langt, er de samme jeg har opplevd som abonnent hos andre aktører (Telenor, Talkmore, Ice og Happybytes)
Hei Lars, Så kjekt å høre at du er fornøyd og tusen takk for at du deler det med oss! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Ikke velg Chili. Dekningen er ikke bra og kundeservice et fremmedord. Virvar av priser
Hei Oddbjarne, Så leit å høre at du ikke er fornøyd! Vi leier nett av Telia og de har Norges beste 5G dekning. Dersom du opplever dårlig dekning høres det derfor ut som at det kan være noe feil. Om du fremdeles har problemer kan du ta kontakt med vår kundeservice, også hjelper vi deg med feilsøking. Vi er tilgjengelig her: [email protected] eller på tlf: 915 02 445. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Jeg bor vei siden av Hamar ca 6 km dette er stor by , der jeg har 2-3 piller av dekning , i Furnes ( hvor jeg bor nå) jeg har bare 1-2 pil av kobling , dette er helt ikke akseptable !!!
Hei Vitalii, Det er kjipt å høre at du har hatt en så dårlig opplevelse med ditt abonnement hos oss. Det kan være flere grunner til at du opplever problemer med dekningen. Når du hadde disse problemene, tok du kontakt med vår kundeservice eller sjekket dekningskartet om det var noe dekningsutfall? Vi hjelper deg selvfølgelig med å feilsøke på problemer du skulle ha med ditt abonnement hvis du tar kontakt med vår kundeservice. Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Gode og tilgjengelige tjenester samt service fra Chilimobil !!
Hei Per, Takk for tilbakemeldingen! Det er kjekt å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss. Ikke nøl med å ta kontakt med vår kundeservice om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Bra dekning men ikke alltid. Det eneste jeg kunne tenkt meg er bedre tilbud på Fridata abonament. Fridata men bare 100 gb /200 mbits, går man over 100 så sinker hastighet til bare 3 Mbit. Vanskelig å kalle det fridata og betale ekstra for det.
Hei Izabela, I Norge er det bransjestandard å ha ulike hastighetsbegrensninger på Fri Data-abonnementene. Dette gjør at man kan tilby ulike prisplan, og at du som kunde kan betale så lite som mulig for ubegrenset mengde med data. Om du bruker 100 GB vil du fortsatt ha ubegrenset tilgang på mobildata, men med en redusert hastighet. Du kan fremdeles bruke telefonen din til det du ønsker, men noen ønsker likevel og ha full hastighet. Da kan man i så tilfelle kjøpe Data Reload til 299 kr. Det gir deg 100 GB til med full hastighet. Vi har jobbet hardt med å finne de beste løsningene for våre Fri Data-abonnement. Det vil allikevel ikke passe alle våre kunder, og det har vi full forståelse for! Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Alt fungerer som det skal. Bra dekning. Da jeg ikke har noe å klage på , da må det være bra.
Hei Ole A, Så kjekt å høre! Vi er glad for å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss :) Tusen takk for din kommentar! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Veldig fornøyd, enkel hjemmeside, rimelig og bra abonnement.
Hei Trude! Så bra! Det er kjekt å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss :) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Synes bare dere er fantastisk, jeg flyttet fra talkmore og dit skal jeg aldri mere. Så lenge dere behandler meg og konepone bra,blir vi her hos dere.
Hei Kjetil! Så gøy å høre! Vi er glad for å høre at du er fornøyd med deres abonnementer hos oss :) Tusen takk for en super tilbakemelding! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Elendig dekning. I blant fikk mottaker tekstmeldingen to dager senere, og det tok alltid lang tid før samtalen ble ordentlig koblet opp. Jeg hørte alltid (ved hver eneste samtale) "Hallooo? Hallo??". De hørte meg ikke. Ikke videre imponert over kundeservice heller. Har nå byttet abonnement til et med Telenordekning, og det er en helt ny verden.
Hei Mariann, Så leit å høre at du ikke er fornøyd med vår dekning! Vi leier nett av Telia, som har Norges beste 5G nettverk. Nettet forbedres og utbygges stadig, og vi håper derfor at du en gang i fremtiden får testet oss igjen og blir fornøyd. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Enkel og ryddig prosess ved bytte av abonnement til Chilimobil
Hei Marit, Så hyggelig å høre at du er fornøyd! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Amatører. Eledig kundeservice, uoversiktelig nettside og umulig å finne priser
Hei, Beklager så mye for at du har hatt en dårlig opplevelse her hos oss. Det er ikke noe kjekt med slike tilbakemeldinger men vi tar det selvfølgelig til oss for å forbedre kundeopplevelsen til våre kunder. Vi forsøker å holde nettsiden vår så enkel og oversiktlig som mulig. Hvis du hadde problemer med å finne informasjon på nettsiden vår så ønsker vi å høre mer om dette slik at vi kanskje kan gjøre noen endringer. Gjerne send inn forslag til forbedring til vår kundeservice! Takk for din tilbakemelding :) Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Fungerer helt fint ikke noe problemer. Alt er sånn det skal være.
Hei Jahn! Så gøy å høre! Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er kjekt å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss :) Med vennlig hilsen Chilimobil Kundeservice
Enkelt. Alt fungerer som det skal og selskapet maser ikke til stadighet. Akkurat slik jeg vil ha det.
Hei Finn! Det var kjekt å høre! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :) Vi er glad for å høre at du er fornøyd med oss og ditt abonnement! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Beste prisen vi har klart å finne i markedet, ved overgang fra bedriftstelefon til privat. Gateselgerne bare husjer meg videre.
Hei Sigurd, Så hyggelig å høre at du er fornøyd, og tusen takk for at du deler det med oss! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Alt fungerer slik som det skal. Det var lite problemen i begynnelse med fisisk sim, men det løsnet seg med hjelpen av operatøren.
Hei Igor, Så hyggelig å høre at du er fornøyd! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice