Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Anbefaler ikke dette selskapet. Ikke fått en eneste regning, før jeg plutselig fikk inkassovarsel. De er umulige å få tak i, både på tlf og Mail. STYR UNNA!
Fungerer etter forventninger 👍👀👍Så blir anbefalt uten tvil👍👀👍
Først var det problemer med SIM kort, her ble jeg lovet at de skulle gi meg 2 måneder gratis pga feilen. Men de sendte regning... Så sluttet SIM kort å fungere og jeg har forsøkt i over en uke nå å få kontakt. Så nå bytter jeg, denne gjengen kommer til å gå konkurs veldig raskt. Ingenting fungerer! Jeg er en veldig tålmodig sjel, men livet er for kort til å kaste vekk tid på sånne selskap som dette!
Bestilte 12 GB hos dem, fikk bare 1 GB. Prøvde å sende mail og ringe de, uten at jeg kom gjennom. I telefonen var jeg som regel nr 50 i køen og 1 time å vente. Jeg gav opp og byttet leverandør, og nå har de sendt meg faktura på 12 GB abonnement som jeg aldri har fått! Bånn i bøtta😐
Vært kunde i seks dager. Dag én og to var jeg fornøyd, dag tre ble simkortet deaktivert = død mobil. Enda det skjedde relativt tidlig på dagen var kundeservice stengt for kvelden...! Ringte da tidlig dag fire, fikk da beskjed om at dette skjer STADIG uten at de vet hvorfor. Problem løst kl FIRE PÅ ETTERMIDDAGEN. Dag fem fikk jeg sms om at min kvote var nå tømt(har FRI DATA, tlf målte ca 2gb brukt).. Dette var da DESVERRE en lørdag, og kundesenteret har åpent kun hverdager. I tillegg er den eneste tjenesten tilgjengelig på "min side" "logg ut", så jeg nyter helga i skrivende stund med en netthastighet på 0,06mbps og hvilepuls på 220. Litt tregere hastighet og lengre responstid(ping) enn hos netteier Telia, knapt merkbart. Kort oppsummert; Fri Data i Norge i 2018 - DEFINITIVT for godt til å være sant!
Om du faktisk bruker abonnementet ditt litt på data, vil de ringe og vil fortsette å ringe og terrorisere deg til du slutter. Deres 1TB "fri bruk" abonnement er ren svindel. Ja, du har 1TB tilgjengelig. Visstnok. Men de vil konstant plage deg til du slutter å faktisk bruke noe av det.
Når man bestiller et abonnement og aldri får simkortet eller brev om at ordren din har gått igjennom eller noe som helst, og på toppen av det møter 54 min ventetid på tlf til kundeservice. Da er det bare å drite i hele greia.