Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Så tilfeldigvis at jeg ble trukket for mobildata i utlandet da jeg var på ferie i et EU land. Som det står i abonnementet mitt skal det være inkludert data i EU, så jeg tok kontakt med kundeservice og regnet med at de fort skulle ordne opp. Jeg fikk derimot til svar at det ikke var noe de kunne gjøre med dette, jeg måtte bare betale, det var ikke deres problem. Ble ganske satt ut av svaret jeg fikk. De svarte ikke på spørsmålene jeg stilte og sluttet å svare meg på mail. De vet rett og slett ikke hva kundeservice er - styr unna! Så lett som det er å bytte operatør nå, byttet jeg på flekken.
Hei, Camilla! Beklager så mye for at du har hatt en slik dårlig opplevelse hos oss, slik skal det ikke være. Du kan bruke dataen din som du gjør i Norge i resten av EU/EØS. Dersom du har et abonnement som har rollover så kan du også bruke rolloveren i EU/EØS. For Fri Data er det egne 33 GB for bruk i EU/EØS utenfor Norge. Prisen utover 33 GB for EU/EØS er 31,1 kr per GB. Du kan lese mer om bruk i EU/EØS her: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/mobilabonnement-eu-eos/. Dersom du reiser utenfor EU/EØS så er det andre vilkår for dette. Når du reiser med fly, båt, skip eller er offshore så kobles telefonen automatisk til satellittnett. Dette er fordi en er på internasjonalt farvann. Om en reiser med Kielfergen, Danskebåten eller lignende så er dette altså ikke inkludert i EU/EØS-avtalen. Vi har lagt inn en beløpsgrense på 500 kr per måned, for bruk av mobildata i utlandet eller når en er koblet til satellittnett. Når grensen på 500 kr nås, vil datahastigheten strupes. Dette gjør vi for at våre kunder ikke skal få store overraskelser på sine fakturaer etter en reise. Denne grensen gjelder dessverre ikke samtaler, SMS og MMS. Datagrensen kan endres via våre selvbetjeningsløsninger eller ved å kontakte vår kundeservice. For å unngå at telefonen skal koble seg til så anbefaler vi derfor å slå av mobildata og dataroaming, og slå på flymodus. Beklager igjen for at du ikke fikk svar på de spørsmålene du stilte når du var i kontakt med vår kundeservice. Vi vil ta dette med oss videre. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen oss i Chilimobil
Fungerer helt greit, men tilbudene blir bare dårligere og dårligere som tiden går.
Hei, Tompa! Det har vært et par endringer på blant annet Fri Data-abonnementet vårt opp gjennom årene. Chilimobil var de første i Norge til å tilby "Fri Data", og med dette så ble det dessverre et par ting vi prøvde og feilet på. Vi har lært av våre feil og tilpasset produktet slik at det skal passe for majoriteten av det kundene våre trenger. Takk for at du gir oss denne tilbakemeldingen, slik at vi kan ta det med oss videre. Ønsker deg en fortsatt fin dag! Hilsen oss i Chilimobil
Chili har funket bra. De har lave priser på både abonnement og utenlandssamtaler. De har litt lang ventetid på kundeservice, men man kan registrere callback. Bytter nå fordi jeg fikk en bedre pris hos et annet selskap som bruker samme nettet. Chili klarte ikke å matche dette, da de hadde maks 20kr rabatt, noe jeg allerede hadde fra før.
Hei, Magnus! Kjekt å høre at du er fornøyd med våre tjenester! Vi i Chilimobil er opptatt av å presse ned prisene i markedet, uten at dette skal påvirke kvaliteten på produktene våre. Fokuset vårt er på å kunne gi en fast lav pris i stedet for "lokketilbud" og prismatch. Takk for at du gir oss en tilbakemelding her! Ønsker deg en fortsatt fin dag videre! Hilsen oss i Chilimobil
Aldri problem med dem, det billigste og beste mobile selskap som er.
Hei, Oddleif! Så hyggelig at du er så fornøyd med våre tjenester :) Kundeservice er noe vi fokuserer mye på i Chilimobil, og det er viktig for oss at kundene sitter igjen med en fin opplevelse etter å ha være i kontakt med oss. Det å kunne levere gode produkter til en billig pris er også veldig viktig. Dersom du har noe du lurer på så er det bare til å ta kontakt på e-post: [email protected] eller så kan du slå av en prat på tlf: 91502445. Ønsker deg en strålende dag videre! Hilsen oss i Chilimobil
Best service But I have one suggestion chilli aap is only on Norwegen language .we want to improve Chili app in English version.
Hi, Dinesh! Thank you for your kind words, we truly appreciate it :) We understand that it would be practical to have the app in English as well as in Norwegian. We will forward your wish to the ones that are responsible for developing the app and website. If you have any other questions or suggestions, feel free to contact us by phone number: 91502445 or email: [email protected]. Kind regards from Chilimobil Customer service!
Var en tur innom Onecall. Så deilig å være tilbake. Fungerer veldig bra og gir mest bang for the bucks. 👍
Hei, Mette! Tusen takk for at du legger igjen en hyggelig tilbakemelding her, det setter vi stor pris på! :) Vi ønsker å kunne levere gode og billige produkter til våre kunder, og å presse prisene ned i markedet. Det er derfor veldig kjekt å høre at du er fornøyd med våre produkter og priser! Dersom du har noen spørsmål så er det bare til å ta kontakt med oss på telefon: 91502445 eller e-post: [email protected]! Ha en fin dag videre! Hilsen oss i Chilimobil
Veldig bra mobiloperatør.Billig og bra👍👏Utrolig glad jeg bytta selskap.
Hei, Mari! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vårt abonnement! Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Det er viktig for oss å kunne levere gode produkter til en billig penge i tillegg til å yte god kundeservice. Ønsker deg en strålende dag videre! Hilsen oss i Chilimobil