Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dette er jo helt knall. Endelig et abonnement med masse data uten å betale ekstra. Alt fungerer som det gjorde med mitt tidligere abonnement, samme pris, men ubegrenset data. Det er en ny verden. Jeg ligger på 50-60 gb databruk pr måned nå. Tidligere måtte jeg kjøpe ekstra datapakker når jeg gikk tom på 15 gb. Plagsomt og dyrt ble det. Chilimobil er jo bare rett og slett overlegne og alene om dette gode mobilabonnementet. Her kommer garantert andre operatører etter. Rart ikke mange flere bytter allerede nå! Vi er 6 personer i vår familie som har byttet til Chilimobil og alle er veldig fornøyd med alt.
Den verste mobiloperatøren jeg har vært bort i. Utrolig dårlig dekning og tregt 4G-nett, i tillegg til at de har dårlig kundeservice. Opplevde også å bli kontaktet av svea finans ved flere anledninger der de etterspurte manglende innbetaling på fakturaer som jeg aldri hadde mottatt. Ikke verdt pengene å bytte!!
Fungerer bra. Er behagelig å kunne bruke mobildata uten å tenke på forbruket. Har ikke fått noen skjulte kostnader. Dekningen er stort sett bra, men har opplevd at den er litt dårlig i landlige områder.
Alt er dårlig med Chili. Ræva kundeservice, ræva holdning og ræva dekning. Aldri hatt dårligere dekning noen gang. Hva f... skal jeg med fri data når jeg ikke kommer på nett?? På toppen av det hele så skrytes det vilt av norges beste dekning flere år på rad. Søppel!!!!
Fungerer utmerket på alle mulige måter. Topp kundeservice som svarer raskt!!
Perfekt. Fri som fuglen. Livets brød. Livet smiler.
Byttet fra et overpriset Telia, som hele tiden prøvde å friste med litt billigere for bindingstid. Gikk selvfølgelig i den fellen, men men... Fikk byttet til chillimobil, ubegrenset. Har ikke angret et eneste sekund, slipper å tenke på bruken et sekund og betaler like mye som jeg gjorde for 8 gb hos telia. Har også billig for små datapakker, så fikk familien byttet og da kunne spare mye. Er for øyeblikket et voksende selskap som for øyeblikket har litt ventetid på kundeservice, men ikke utenfor urimeligheten. Får den hjelpen man trenger, sa meg villig til å komme innom kontoret og vipps så fikset de problemene jeg og fikk meg en kopp kaffe mens jeg ventet. Anbefales for et hvert individ på det norske markedet, får det en mobilbruker trenger og masse mer