Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg byttet fra Telia, og gikk fra 8 Gb i måneden til fri data for samme pris. Jeg har mistet dekningen noen ganger på steder jeg før har hatt god dekning. Men det er ikke konsekvent dårlig dekning disse stedene. Vet ikke om det er dekningen i området eller dekningen generelt som faller ut.
Hei Espen, Så kjekt å høre at du er fornøyd med prisen på Fri Data! Dersom du opplever feil er det bare til å ta kontakt med vår kundeservice, også hjelper vi deg. Vi er tilgjengelig her: [email protected]/ 915 02 445. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Jeg byttet fra OneCall og er kjempe fornøyd. Alt med overflytting gikk smertefritt, topp service og billig. Power prøvde å få meg over på Telia, men, ja...de fikk en titt på fakturaen min og kom til kort. Stødig linje, ingen problemer. Jeg har 2 mobiler samt en 3. telefon hos min mor. Fungere topp også med betalingen. Veldig enkel og oversiktlig faktura, hvilket var årsak til at jeg flyttet over hit.
Hei Anne! Så utrolig kjekt å høre at du er så fornøyd! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Billig og bra, og har ikke hatt noen problemer hverken med dekning eller annet under tiden jeg ble abbonent. Rask, hyggelig og god service hos kundeservice (upåklagelig) når jeg ringer dem. Chilimobil kan anbefales 👍🙂 ...
Hei Ann! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det blir vi utrolige glade for å høre! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Det var lett å overføre abonnement, oversiktlig info også i app, rimeligere enn min tidligere mobilabonnement.
Hei Olga! Så flott at du er fornøyd med oss! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Er mye i Sverige. Dårlig dekning. Dyrt å ringe utlandet. Vil finne et annet selskap.
Hei Svein, Så leit å høre at du ikke var fornøyd med oss! Vi håper du vil teste oss igjen i fremtiden og får en bedre opplevelse! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Dårlig dekning. Har vært ulike plasser i sommer, og det er stort sett dårlig dekning/ikke dekning i det hele tatt!
Hei Juli! Så dumt å høre at du hadde en slik opplevelse! Dersom du opplever feil eller problemer hos oss har vi et hyggelig kundesenter som sitter klar for å hjelpe deg. Jeg håper at du fikk tatt kontakt med dem og løst opp i problemene du opplevde. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Mye tregere Internett etter bytte til Chilli, selv om jeg har prøvd alt av slå av på/oppdatering
Hei, Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse! Håper du har tatt kontakt med kundeservice og fått løst opp i problemet ditt. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice