Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har mobilabonnementet med fri data. Elendig dekning. Jeg har tidligere hatt Talkmore, og etter jeg fikk byttet til chilimobil har jeg opplevd dårlig dekning på de helt merkeligste plassene. (Da mener jeg 0 dekning) Aldri vært et problem tidligere. Ifb. Med ferie rakk jeg beklageligvis ikke å betale regningen i tide, og uten forvarsel sperret de liksågodt telefon. Og mail svarer de ikke på. Helt håpløse folk! Aldri hatt problemer med noen telefonabonnement tidligere, så tenkte som så: hvor ille kan det være? Å joda... ANBEFALES iKKE fra min side.
Leverer det dem lover :) super kundeservice som svarer raskt. Selv om jeg kun trengte å ringe 1 gang.
Fikk plutselig inkassovarsel på at jeg ikke hadde betalt. Ikke hadde jeg fått noe i posten, mail eller på tlf. Ringte å spurte om hva som skjedde. De sa at regningen ble sendt på Mail.. jeg var på sjøen så hadde ikke tilgangen Mail. Kom hjem skjekker Mail, ingenting var kommet bare velkommen til chillimobil. Dette har skjedd 2 ganger! Første gang jeg har fått inkassovarsel.. skjer dette igjen bytter jeg til noe annet!! Bra tilbud med masse surr vil jeg si. Beklager.
Hadde først det billigste abonnementet de har juni 2018. Dette virket ikke på vanlig mobildata. Prøvde å ringe kundeservice. Men fikk beskjed om at de hadde så mye å gjøre og prøve senere. Gikk inn på nettsiden, via WiFi, og fikk oppgradert til Free Data, ettersom jeg var på ferietur og var ganske desperat til å få mobilabonnementet til å virke. Men det har aldri virket på mobildata. Så da er det greit å tilby FreeData-abonnement. Har likevel fått regning som er en hundrelapp mer enn abonnement kostnaden oppgis til. Og jeg har knapt brukt abonnementet. Norges billigste mobiloperatør? Javel. Noen spør om man kan anbefale et produkt. Her er det vel snakk om at man ikke kan advare sterkt nok mot Chilimobil. Trodde ikke det var mulig
Har kjøpt 5 mobilabonnement. Kjempefornøyd alle sammen i familien og aldri mer fri for data 👏👏👏
Masse problemer hele tiden! Surfen forsvinner uten at noen vet hvor. Kundeservice brukte disse ordene selv! Bruker mail når dem sender ut faktura. Får ikke mail fra dem fast dem sier at dem sendt det ut. Du har 14 dager på deg å betale en faktura som du ikke mottar. Visst du ikke betaler innen 14 dager går det til inkasso! Masse kostnader å dem driter i å hjelpe deg som kunde! VELG NOE ANNET!!!!
De satser på å tjene på fakturaer som forsvinner i mailen.