Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De satser på å tjene på fakturaer som forsvinner i mailen.
Chilimobil har fantastisk pris på 399 å det er fri data men det er dessverre får dårlig internett man får. Vil heller ha begrenset data pakke med bra Internett
Dekninga til Chilimobil er så absolutt ikke til å skryte av. Bor i Alta og her klarer de ikke holde det de lover angående dekning. Uansett hvor jeg ferdes her i Alta sliter jeg med å ha 4g. Hjemme har jeg som regel Edge-nett. Og kundeservice er like dårlig... Du kan sitte alt i fra 45-120 minutter i telefonkø. Har ikke opplevd å sitte MINDRE enn 45 minutter i kø. Dette syntes jeg er helt bak mål. Og ikke fungerer minside på verken app eller vanlig nettside. Så alt i alt er ikke chilimobil å anbefale..
Sim-kort kom etter 3 dager og porteringen gikk smertefritt. Har dog ikke vært i kontakt med kundeservice enda, så der har jeg ingenting å tilføye. Ett lite minus for manglende wifi-tale og 4G-tale, men dette skal vist være på plass før utgangen av 2018, ifølge Chilimobil.
Brukte ett par hundre GB og jeg delte litt med sønnen min når han ble tom (han har chili abonnement også, ett vanlig ett). Litt treg kundeservice til å begynne med men det har kommet seg. 🙂👍
Fantastisk med fri data! Vurderer også bestille dette til et av barna. Alt har fungert fint bortsett fra at det er litt dårlig/ustabil dekning utenom byområder gjennom Telias nett. Skulle gjerne hatt Telenor, så hadde det blitt perfekt. Hadde også et problem med å aktivere bankid på mobil, men dette ble løst etterhvert av seg selv (da jeg prøvde igjen noen uker senere). Hadde da bestille et nytt SIM-kort som jeg aldri aktiverte. Kundeservice har svart greit på henvendelser. Tok cirka to uker å få svar på mail, og henholdsvis 50 min og 15 min på telefon. Nettsiden fungerer bra og lar deg se dataforbruket ditt, samt hvilke faktura har fått og betalt. Det finnes ingen andre tjenester der. Sumo-abonnement kan kun sies opp via kundeservice til chilli. Appen deres fungerer ikke, eller i beste fall viser feil data. Alt i alt veldig fornøyd, da data er det viktigste. Klarer de å forbedre kundeservice (lengre åpningstider og i helger), få noe bedre dekning, utbedre evt tekniske hickups, samt få en app som fungerer blir dette helt fantastisk!
Første operatør som tilbyr fri data, men er veldig usikker om dette tilbudet vil vare lenge. Ellers veldig fornøyd.