Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ingen ting er bra, totalt amatører fra begynnelse til slutt. Ba om tre abonnement, men de greide ikke å koble opp mobilene, to av dem var galt satt opp og tredje greide de ikke å koble opp. Ble hele tiden lovet om en halv time skulle alt være fikset, så ble det om en time som igjen ble til døgn. Tull og tøys hele veien. Så vår konklusjon: du får hva du betaler for. PS. De greide å rote med navn og nr. når nytt selskap skulle ta over. Skulle gjerne ha skrevet noe positivt, men beklager - ikke fra meg.
Det er grei pris, men når chili ikke leverer slik konkurranse selskapene gjør angående hastighet, dekning og efaktura tenker jeg at er virkelig de få kronene på abonnementet værdt det.
Bytter to abonnement fra Komplett mobil til Chili mobil, men hos Chili sender nye Sim-kort så sent at de blir sagt opp hos Komplett før de nye SIM-kortene kommer til oss. Vi sitter med to mobiler uten noe tjeneste... Velg noen som har et minimum av kontroll på det de driver med. Chili er i beste fall rent amatørskap, mer sannsynliug ren svindel.
Ble kunde i starten av måneden med Fri Data abonnement. Etter to dager hadde jeg brukt 1 GB og fikk en melding om at jeg blir kuttet fra opptil 100 mbit/s til 64 kbit/s. Med dette så tar det cirka 3 minutter å åpne chilimobils nettside. Sendte en mail til dem torsdag kveld, og fortsatt ikke fått svar. Endte opp med å ringe dem før stengetiden deres mandag for å få en oppklaring. Dermed gikk jeg hele fredagen, helga og store deler av mandag uten nett. Fikk svar fra kundeservice at abonnementet sto på 1 GB selv om jeg bestilte online, og det automatisk skal bli rett. Så vit at det kan skje dere også.
Fikk ikke sim kort, men fikk beskjed om at mobilabonnementet ble flyttet en bestemt dato. Ga beskjed om å stoppe denne porteringen da sim ikke er mottatt. De hadde sendt sim kort sa de, men skulle sende på nytt. Nye 7 dager gikk og ny porteringsdato ble satt uten at sim kort kom. Da bare avbestilte jeg hele greia, og ingen sim kort er kommet i min postkasse. Dette er utrolig dårlig. Bestilte hos komplett, og kort i posten etter 2 dager og portering i morgen klokken 09.00 Topp service så langt.
Liker godt chill. Bare dumt at eg ikke har fått respons på mail elle noe. Kommer heller ikke inn på min side. Å eg får heller ikke kommet om på min tv2 sumo som medfølger. Men eg var ikke noe passord eller brukernavn i d hele ...så... :(
Mye data for pengene, men hjemmesiden deres, og da spesielt min side bare laster inn om og om igjen. Hastigheten, hvertfall upload it fra Speed test er knapt 1Mbit. Er det bare meg som opplever dette? Poenget med mye data er blant annet at en skal kunne bruke tjenester som streaming etc. Jeg spurte kundeservice angående hjemmesiden og de sa at de gjør store forandringer på alt og at det vil bli mye bedre. Jeg kan ikke sjekke min side for det fungerer ikke, kanskje de burde ha hatt alt i orden før de lanserte ett mobil abonnement som ville tiltrekke seg mange kunder. Håper at hastigheten og hjemmesiden ut fra min erfaring forbedrer seg, hvis ikke hva skal du med mye data hvis du ikke får brukt tjenester som krever blant annet stabil høy hastighet?