Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk ikke sim kort, men fikk beskjed om at mobilabonnementet ble flyttet en bestemt dato. Ga beskjed om å stoppe denne porteringen da sim ikke er mottatt. De hadde sendt sim kort sa de, men skulle sende på nytt. Nye 7 dager gikk og ny porteringsdato ble satt uten at sim kort kom. Da bare avbestilte jeg hele greia, og ingen sim kort er kommet i min postkasse. Dette er utrolig dårlig. Bestilte hos komplett, og kort i posten etter 2 dager og portering i morgen klokken 09.00 Topp service så langt.
Liker godt chill. Bare dumt at eg ikke har fått respons på mail elle noe. Kommer heller ikke inn på min side. Å eg får heller ikke kommet om på min tv2 sumo som medfølger. Men eg var ikke noe passord eller brukernavn i d hele ...så... :(
Mye data for pengene, men hjemmesiden deres, og da spesielt min side bare laster inn om og om igjen. Hastigheten, hvertfall upload it fra Speed test er knapt 1Mbit. Er det bare meg som opplever dette? Poenget med mye data er blant annet at en skal kunne bruke tjenester som streaming etc. Jeg spurte kundeservice angående hjemmesiden og de sa at de gjør store forandringer på alt og at det vil bli mye bedre. Jeg kan ikke sjekke min side for det fungerer ikke, kanskje de burde ha hatt alt i orden før de lanserte ett mobil abonnement som ville tiltrekke seg mange kunder. Håper at hastigheten og hjemmesiden ut fra min erfaring forbedrer seg, hvis ikke hva skal du med mye data hvis du ikke får brukt tjenester som krever blant annet stabil høy hastighet?
+Rask kundeservice (juli), både epost og telefon +Nettet fungerer bra (streamer Youtube i 720p og over uten problemer) +Kan revolusjonere det norske mobilmarkedet +Stor data kvote (1TB til 400 NOK) - Nettsiden til Chilimobil er litt amatør - Driver å tukle med nettnøytralitet (noe de IKKE bør gjøre!) - Tilbyr ikke UBEGRENSET data med BEGRENSET HASTIGHET - Liker ikke at du deler nettet (Jeg betaler for mine 1 TB og bruker det *AKKURAT SOM JEG VIL!!!* Hver eneste byte!)
Har bare gode erfaringer, fikk simkortet fort, ringte dem tidlig på en fredag, fikk svar med en gang og løst problemet fort og har akkurat like bra dekning som vennene mine overalt
God dekning. Digg med fri bruk av data, selvom jeg ikke bruker mye mer enn 15GB pr mnd.
Bestilte fridata, alt gikk som lovet. SIM-kort var i postkassa etter få dager og kortet ble aktivert til rett tid. Hadde Telia fra før, ingen forskjell på dekning her og heller ingen merkbar forskjell på hastighet. Tommel opp!