Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Svarer ikke på spørsmål, og lurer rett og slett folk med feil info om brukt datatrafikk mm, har aldri opplevd maken til svindel!!!
Hei Lene! Vi ser at denne kommentaren nå er veldig gammel, men vi ønsker å svare tilbake likevel. Vi beklager at du hadde en dårlig opplevelse hos oss! For 3 år siden var vi et helt annet selskap enn hva vi er i dag. Vi hadde mindre kapasitet på kundeservice og vår Min Side og app-løsning var slik som du nevner her, ikke optimal! Informasjonen på Min Side var til tider også ikke riktig. Noen ganger så man for mye datatrafikk og noen ganger for lite datatrafikk. Slik skal det ikke være! Vi håper du får muligheten til å prøve oss igjen nå i nyere tid, og se den lange veien vi har kommet! Det er en helt annen kundeservice du møter. App og Min Side viser nå mye bedre og tydeligere informasjon enn før. Svar tiden er bedre enn noen gang, og vi tilbyr til og med tjenester som ingen andre mobilselskap har. Chilimobil i 2020 er rett og slett en helt annen mobiloperatør enn før. Det ønsker vi også å vise deg! Videresend gjerne e-posten du får tilbake nå med denne kommentaren, til oss på mail: [email protected] - Vi ønsker å gi deg en gratis prøveperiode slik at du får sett forskjellen fra tiden din før. Vi dekker månedsavgiften for deg i prøveperioden. Vi beklager igjen på det sterkeste for opplevelsen du hadde hos oss og håper vi kan gjøre det godt igjen! Vi ønsker deg en herlig dag videre! Hilsen oss i Chilimobil
Jeg forsøkte meg på abonnement hos Chilimobil. Tok 10 GB. Fikk tilleggsfaktura på 499,- før jeg hadde passert 9 GB. Det har skjedd flere ganger. Ringte Telenor hvor jeg har vært kunde i over 20 år. De sier jeg aldri har hatt en mnd over 2GB forbruk noen gang. Bruker ikke mobilen mer nå enn tidligere. Jeg burde skjønt at dette bare er svindel når det ikke går å sende de åpen melding på Facebook. Når jeg tar kontakt, så svarer de aldri på det jeg lurer på. Ikke har de app! Har i dag byttet over til Telenor igjen. Gleder meg til å komme tilbake! Hurra for Telenor. ANBEFALER Å STYRE UNNA CHILIMOBIL!
Jeg har akkurat byttet til chilimobil og er så langt fornøyd med priser og dekning. Chilimobil har absolutt stort forbedringspotensiale på deres nettside og minside. Jeg savner å finne oversikt over fakturaer, og muligheten til å sjekke forbruk og hvor mye data jeg har igjen i måneden. Håper dette er noe de jobber med å forbedre så snart som mulig.
Bytta til chilimobil fra Hello i mai og har nå inkludert bruk i EU og skikkelig kundeservice. Chili har avtalegiro og regningen er lav og grei. Anbefales.
Chilimobil selger kontantkort via 7-Eleven, Mix og noen andre steder. Jeg kjøpte startpakke med kontantkort for å ha en ekstramobil. Pakken koster 49, - og inkluderte ringetid for 50 kroner. Da SIM-kortet var aktivert så jeg at ringebeløpet hadde blitt halvert! Forklaring fra kundeservice (per epost) var at man får 25 av de 50 den første måneden og så de resterende 25 den neste. Altså, etter 2 måneder er det ingenting igjen av den ekstramobilnummeret jeg skulle ha. Jeg antar at Chilimobil sin forretningside er å å få så mange kunder at de blir interessante for en oppkjøper.
Kjøpte abonnement hos de i fjor og er veldig fornøyd. Mistet telefonen min i sommer og kunne hente meg nytt sim-kort på Narvesen og da var jeg på nett igjen etter to timer. Hadde Netcom før, men byttet og fikk bedre dekning med Telenor både hjemme og på hytta. Hjemmesidene kunne vært bedre, men de funker.
Billige abonnementer med mye data. Raskt Telenornett. Bra kundeservice.