Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ringer ikke tilbake om man velger det framfor å vente i kø. Bruker for lang tid til å rette feil som rammer kunden og ingen kompensasjon når dette medfører økonomisk tap. Kan ikke sende epost da urett adresse er oppgitt for kundeservice.
Helt ok på pris og greie abonnement. Bra kundeservice.
Jeg byttet til Chilimobil.. En feil som skulle vise seg å bli dyr.. Jeg fikk tilsendt SIM-kort fra Bergen, med et hakk/ripe som gjorde slik at mobilen ikke kunne registrere at SIM-kortet i det hele tatt var i. Skulle bytte fra Onecall til Chili. De skulle hjelpe meg med å ta hurtigportering tilbake og det gjorde dem heldigvis, men nå fungerer ikke det gamle SIM-kortet lenger. Onecall ba meg hente et nytt fra 7-eleven og verken det eller det gamle fungerer. Det bes om å taste inn SIM, så det er i det minste ikke noe feil med SIM nå. Aldri bytt til Chili, tenk å kunne sende SIM-kort som ikke er mulig å benytte i 2020 og der etter skrive mail om at det vil ta 4 virkedager fordi SIM-kortet vil komme fra Bergen..
Chilimobil er det verste jeg har vært borti. Dårlig kundeservice, dårlig samarbeid med svea finans og dårlig dekning. Det eneste positive med chili mobil er mye data for lite penger, men dette hjelper ikke når du har dårlig dekning. Anbefales ikke til noen!
Ingen problemer så langt! Alt har fungert som det skal.
Hastigheten var helt ok men kl 22 fikk jeg melding om at jeg hadde brukt opp 5GB så langt i dag og Hastigheten ble redusert til 3 Mbit, den skulle komme tilbake til normal hastighet etter midnatt ifølge meldingen. Men Den ble selvfølgelig ikke skrudd opp etter midnatt og med tanke på at jeg jobber etter midnatt var dette veldig gjort av chilimobil. Holder ikke avtalen.
Byttet for ca ett år siden over til Chilimobil for mine to tenåringssønner, etter en anbefaling fra en venn. Har ikke angret! Gode priser og god dekning og superrask kundeservice. Enkelt å administrere abonnementene selv via appen på tlf. Hadde behov for oppgradering fra 25GB til Fri Data nå nylig og da tok det kun 10 minutter så var begge abonnementene endret. Og det til og med midt i en periode. Enklere kan det ikke bli! Mannen min og jeg har mobilabonnement gjennom jobb, ellers hadde vi nok byttet vi også.