Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Første faktura var feil, når jeg bestilte endring fra 1. Februar og det nå er 1. Februar og det er 3 dager til kundeservice er åpen, så er IKKE endringen gjort, dette skaper STORE PROBLEMER for meg da jeg skal bruke 10GB DENNE HELGEN og sitter med 1GB-abonnement bare. 100% feil på 2 forsøk er bare elendig, det verste er at det er som jeg har opplevd det siste årene, normen i bransjen. UNNGÅ DETTE FIRMAET
Hei Kai! Du kan enkelt endre abonnementet ditt via Min Side eller appen vår. Er det en nedgradering skjer det ved påfølgende månedskifte. Om du oppgraderer trer det i løpet av 5-10 minutter. Husk at når du har lagt inn oppgraderingen kan det ta noen minutter ekstra før endringen er synlig på Min Side og appen, så logg gjerne ut og inn. Beklager så mye dersom det har vært problemer rundt din endring. Kontakt gjerne vårt kundesenter om du opplever feil. Hilsen oss i Chilimobil
Har aldri noen problem. Fungerer som det skal. Endrer akkurat som jeg vil mellom abonnementene etter behov.
Hei Ulf! Så kjekt at du er fornøyd, det blir vi super glad for å høre :D Hilsen oss i Chilimobil
Jeg er fornøyd med prisen, 299,- for 10 gb i mnd, de har også wifi tale noe som er et pluss siden jeg er mye til sjøs hvor det ikke er dekning men har wifi. Telia dekningen er jeg litt skuffet over, ligger på 3 streker hvor jeg hadde 5 før i mitt tidligere abonnement. Men det fungerer for mitt bruk.
Hei Erik! Vi blir veldig glad for å høre at du er fornøyd med abonnementene og tjenestene våre :) Dekningen kan dessverre variere litt ut ifra hvor man befinner seg. Vi kan alltids sjekke om det er planer om å bygge ut nettet i området, da er det bare å kontakte vårt kundesenter her: TLF: 91502445 | E-post: [email protected]. Hilsen oss i Chilimobil
Skulle nesten trodd det var noe feil, siden det de er såpass billige. Jeg har tidligere hatt både Telenor og Onecall, ikke fornøyd med noen av de - mest pga pris og kundeservice (til tross for at jeg var kunde i maaange år). Så jeg vil varmt anbefale 10 GB hos chillimobil. Med suveren dekning også :-) :-)
Hei Ragnhild! Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding, her er det jubel hos hele gjengen og det motiverer oss for å stå på enda mer for våre kunder! Tusen, tusen takk :D Hilsen oss i Chilimobil
Byttet fra dyre, elendige One Call til Chilimobil for ikke så lenge siden. Hatt Fri Data i noen måneder nå og er kjempefornøyd. Avsluttet hos bredbåndleverandør og bruker nå kun Chili til mobil og i leiligheten min (pc, nettbrett, chromecast osv.) Merker ingen forskjell i fart når det gjelder surfing eller streaming. Det er kun 5gb med data per dag før hastigheten settes ned, men selv etter den er satt ned så klarer jeg helt fint å streame filmer/serier. Det er heller litt tregere visst jeg må laste ned større filer til mob/pc etter hastigheten settes ned, men dette har ikke vært store problemene. Laster du ned mye torrents er nok bredbånd å foretrekke videre. Går du over 5gb får du melding med info visst du trenger høyere hastighet (1t, 4t eller ut dagen med priser fra 19kr). Databruken nullstilles ved midnatt igjen. Chilimobil har Telia dekning, så greit å sjekke litt opp da det kan være litt opp og ned med dekning noen plasser! Kundeservice er også veldig raske å svare på email om det er noe en lurer på.
Hei Silje! Så bra at du er fornøyd med Fri Data abonnementet vårt, det er veldig kjekt å høre :) Vi synes også at det er super hyggelig at du gir god tilbakemelding på vår kundeservice. Det varmer :D Hilsen oss i Chilimobil
Fikk telefon sperret pga ikke betalt faktura i november. Ok. Ringer i desember for å avslutte abonnement og betale for meg. Ok alt bra abonnement din er avsluttet. Januar for fu#%ing faktura.
Hei! Dessverre er det slik at hvis en faktura står som ubetalt to måneder etter den ble sendt ut, vil abonnementet sperres. Det er også slik at forbruk du har i inneværende måned blir fakturert påfølgende måned. Om du hadde forbruk utover inkluderte tjenester i desember, ble dette derfor fakturert i januar. Er du usikker på om dette gjelder for deg kan du gjerne sjekke fakturaen din på Min Side. Du har tilgang på Min Side og fakturaene dine i tre måneder etter du har sagt opp ditt abonnement. Kundesenteret vårt hjelper deg også mer enn gjerne dersom du føler noe ikke stemmer :) Hilsen oss i Chilimobil
Dårlig på det å formidle at når du har brukt 5 GB en dag så settes hastigheten ned. Dårlig uoversiktlig app, og egt ganske dårlig dekning også. Min Anbefaling: gå for noe bedre
Hei Henrik! Om du har Fri Data abonnementet mottar du alltid en SMS-varsling dersom du har brukt 5 GB i løpet av en dag. Du kan i tillegg følge med på forbruket ditt på Min Side og appen vår. Hvis du ikke mottar SMS-en må vi få sjekket opp i dette. Kontakt vårt kundesenter også hjelper vi deg der. Hilsen oss i Chilimobil