Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig på det å formidle at når du har brukt 5 GB en dag så settes hastigheten ned. Dårlig uoversiktlig app, og egt ganske dårlig dekning også. Min Anbefaling: gå for noe bedre
Hei Henrik! Om du har Fri Data abonnementet mottar du alltid en SMS-varsling dersom du har brukt 5 GB i løpet av en dag. Du kan i tillegg følge med på forbruket ditt på Min Side og appen vår. Hvis du ikke mottar SMS-en må vi få sjekket opp i dette. Kontakt vårt kundesenter også hjelper vi deg der. Hilsen oss i Chilimobil
Hei jeg bor i Oslo, jeg har brukt ChiliMobil snart i ett år, Jeg bruker en Huawei Mate 20 Pro. DEKNING bra hjemme, nesten alle prikker bortsett fra 1. Ute full dekning. DATA EKSTRA BILLIG 25GB bare 399. :) Jeg har aldri vært borte Chili Kundeservice telefon. Fordi alt er bra. Har aldri opplevd noe problem. Så til dere som bor i Oslo. ANBEFALES
Hei Muhammad! Så bra at du er fornøyd med prisen og dekningen, det blir vi super glad av å høre :D Tusen takk for fantastisk feedback! Hilsen oss i Chilimobil
Mitt simkort slutade fungera, dom skickade det nya till fel adress även om jag sa till dom när jag ringde att det var fel adress, tog över 2 veckor att få ett nytt och jag fick ingen kompensation för det, så jag byter abonnemang.
Hei Levi! Sånn skal det selvfølgelig ikke være. Vi beklager på det sterkeste for at du har hatt en dårlig opplevelse her. Du skulle selvsagt fått kompensasjon for at vi sendte SIM-kortet til din gamle adresse, når du hadde meldt en ny til oss. Gjør vi feil, gjør vi opp for oss. Kontakt vårt kundesenter og fortell om saken din. Dette skal vi løse. Hilsen oss i Chilimobil
Etter et par dager med Chili og Telia-dekning som skal være fantastisk, bytter jeg tilbake til operatør med Telenor-dekning. Helt håpløst!
Hei Tina! Beklager så mye dersom du har hatt en dårlig opplevelse her! Dekningen kan dessverre variere ut ifra hvor du befinner deg. Telia bygger stadig ut nettet sitt, så vi håper du ønsker å prøve oss igjen senere og blir fornøyd da :) Hilsen oss i Chilimobil
Dette er det siste mobilselskapet du vil binne deg opp til. Jeg var kunde hos dem i ca 3 mnd, med et abonnement på 279 i mnd. Alikevel endte jeg opp med å betale 1400. Underveis dukket det opp ekstra utgifter her og der, og andre utgifter som de bevisst skjuler for kundene, for å presse ut hver eneste krone. De markedsfører seg selv som et billig mobil selskap, ikke la deg lure!!
Hei Jonas! Vi ønsker at det alltid skal være så billig som mulig å bruke våre mobilabonnement. Hvis det er noe på fakturaen som du ikke kjenner igjen, er det viktig for oss at du får oversikt over dette med en gang. Det er enkelte tjenester som ikke er inkludert i abonnementspris, som f.eks. kjøp av buss-og togbilletter via telefonregningen. Slike kjøp blir fakturert påfølgende måned. Du kan se hva du har blitt fakturert for på side 1 og 2 av fakturaen. Vi har i tillegg en fakturaforklaring her: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/faktura/. Du kan alltids også kontakte vårt kundesenter for videre hjelp :) Hilsen oss i Chilimobil
På grunn av ekstremt dårlig signal der hvor jeg ferdes er jeg skuffet over Chilimobil. Når jeg er innomhus har jeg liten/ingen signal. Pluss for mye data inkludert.
Hei! Så bra at du synes vi leverer på data! Det motiverer oss til å strekke oss enda lenger for våre kunder :D Dekningen innendørs påvirkes dessverre i stor grad av hvilke materialer vegger, vinduer og dører er laget av, samt hvor i bygningen man befinner seg. Vi anbefaler å ha på WiFi-tale dersom du opplever dårlig dekning innendørs. Du kan da ringe og sende SMS over WiFi, og det vil i de fleste tilfeller gi bedre samtalekvalitet. Husk å ta på 4G-tale i tillegg, disse tjenestene fungerer best sammen :) Hilsen oss i Chilimobil
Nice, har ikke mye å klage på bortsett fra at dere ikke selge telefonen med abonnement.
Hei Khaled! Tusen takk for super tilbakemelding, det blir vi veldig glad for å høre :D Hilsen oss i Chilimobil