Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fungerer smertefritt!. Både i mobil mtp dekning og med ruter på hytta med tvilling data-sim.
Hei Terje, Det er så kjekt å høre at du er fornøyd, også setter vi utrolig stor pris på at du ønsker å dele dette! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Prøver å betale min fars mobilabonnement , og ønsker å vite noe om en faktura som er sendt meg, men en meget kverrulerende kundebehandler svarer meg at hun ikke vil hjelpe med det fordi hun mååå snakke med min far!!! Så firkantet!!! Og hun ber meg om at jeg skal gi min far på 94 år beskjed at han skal sende Mail!!!!! Takk for hjelp!!
Hei Helga, Så leit å høre at du har hatt en dårlig erfaring med vår kundeservice, det ønsker vi ikke at noen skal oppleve! Vi må forholde oss til strenge personvern-regler, og i noen tilfeller gjør det dialog med andre litt vanskelig. Vi prøver allikevel å komme til en løsning som passer alle parter. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på nytt, også kan vi guide dere til hvordan du kan få opprettet en fullmakt hos oss. Vi er tilgjengelig på mail her: [email protected] eller tlf: 915 02 445. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Billig og enkelt! Elsker all dataen inkludert, at det har Telia dekning (eneste som har 5G der jeg bor) og en fantastisk app!
Hei Daniel, Tusen takk for så fine ord! Det varmer alle i Chilimobil, og spesielt app-utviklerne våre! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Måtte betale for en hel måned da jeg byttet operatør den 5. Chili hevder alle mobilselskap gjør det på denne måten, det stemmer ikke! Døtrene mine hadde Ice før vi byttet, der betalte jeg kun for de dagene de var kunder hos Ice.
Hei Sharin, Så leit at du har hatt en dårlig opplevelse med oss! Dersom du overfører nummeret ditt til et annet selskap etter at vi har sendt ut faktura, vil ikke fakturaen avregnes automatisk. Dersom du ønsker en løsning i forhold til dette kan du ta kontakt med vår kundeservice, også skal vi se på hva vi kan få gjort for deg! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
I løpet av mine snart 3 år med Chilimobil, så har jeg opplevd at jeg har god dekning over alt, ingen problemer med fakturaer og ingen behov for kundeservice fordi alt bare fungerer. Jeg har hatt mye dyrere abonnementer hos større aktører hvor jeg har måtte legge igjen dårlige omtaler, så anbefaler Chilimobil på det sterkeste.
Hei Fredrik, Så hyggelig at du er fornøyd med oss, det blir vi så glad for å høre! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Billig, men dårlig signal stort sett over hele Norge
Hei Ola, Vi leier nett av Telia og de har Norges beste 5G nettverk! Det kan derfor høres ut som at det er noe feil som gjør at du opplever dårlig dekning. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice også kan vi hjelpe deg med feilsøking og få sjekket at du har korrekte innstillinger på din mobiltelefon. Vi er tilgjengelig her: [email protected] eller på tlf 915 02 445. Ellers kan du sjekke innstillingene du skal ha selv her: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/mobilhjelp-og-oppsett/mobilproblem-mobiloppsett/. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Svak dekning i mange områder gir dårlig lyd og treg data
Hei! Vi leier nett av Telia og de har Norges beste 5G nettverk. Det kan derfor virke som at det er noe gale som gjør at du opplever svak dekning. Sjekk gjerne om det er dekningsutfall i ditt område her: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/dekning-og-drift/ og gå gjerne gjennom innstillingene dine: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/mobilhjelp-og-oppsett/mobilproblem-mobiloppsett/. Dersom du trenger hjelp med feilsøking kan du ta kontakt med vår kundeservice her: [email protected] eller på tlf her: 915 02 445. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice