Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Måtte betale for en hel måned da jeg byttet operatør den 5. Chili hevder alle mobilselskap gjør det på denne måten, det stemmer ikke! Døtrene mine hadde Ice før vi byttet, der betalte jeg kun for de dagene de var kunder hos Ice.
Hei Sharin, Så leit at du har hatt en dårlig opplevelse med oss! Dersom du overfører nummeret ditt til et annet selskap etter at vi har sendt ut faktura, vil ikke fakturaen avregnes automatisk. Dersom du ønsker en løsning i forhold til dette kan du ta kontakt med vår kundeservice, også skal vi se på hva vi kan få gjort for deg! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
I løpet av mine snart 3 år med Chilimobil, så har jeg opplevd at jeg har god dekning over alt, ingen problemer med fakturaer og ingen behov for kundeservice fordi alt bare fungerer. Jeg har hatt mye dyrere abonnementer hos større aktører hvor jeg har måtte legge igjen dårlige omtaler, så anbefaler Chilimobil på det sterkeste.
Hei Fredrik, Så hyggelig at du er fornøyd med oss, det blir vi så glad for å høre! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Billig, men dårlig signal stort sett over hele Norge
Hei Ola, Vi leier nett av Telia og de har Norges beste 5G nettverk! Det kan derfor høres ut som at det er noe feil som gjør at du opplever dårlig dekning. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice også kan vi hjelpe deg med feilsøking og få sjekket at du har korrekte innstillinger på din mobiltelefon. Vi er tilgjengelig her: [email protected] eller på tlf 915 02 445. Ellers kan du sjekke innstillingene du skal ha selv her: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/mobilhjelp-og-oppsett/mobilproblem-mobiloppsett/. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Svak dekning i mange områder gir dårlig lyd og treg data
Hei! Vi leier nett av Telia og de har Norges beste 5G nettverk. Det kan derfor virke som at det er noe gale som gjør at du opplever svak dekning. Sjekk gjerne om det er dekningsutfall i ditt område her: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/dekning-og-drift/ og gå gjerne gjennom innstillingene dine: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/mobilhjelp-og-oppsett/mobilproblem-mobiloppsett/. Dersom du trenger hjelp med feilsøking kan du ta kontakt med vår kundeservice her: [email protected] eller på tlf her: 915 02 445. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Lokker med kampanje på abonnement for så å skru opp prisen senere. Kunne ikke se noen plass at jeg bare ville beholde prisen i en begrenset periode.
Hei Jørgen, Kampanje-abonnementene har vi tilbudt i lang tid, og vi måtte dessverre sette opp prisen på det nylig. Vi beklager så mye at du opplevde det slik som du gjorde! Det vil alltids komme noen prisjusteringer, men heldigvis er de sjelden og som regel utgjør de ikke store forskjeller. Men vi forstår allikevel godt din opplevelse som kunde hos oss. Vi håper du forblir kunde hos oss, og blir fornøyd med våre tjenester! Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Ingenting å klage på, meget bra priser og bra Telia dekning. Oversiktlig app! Topp! Anbefales!
Hei Asbjørn, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :) Vi er glad for å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss. Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice
Fungerer og god driftssikkerhet. Brukes til delt data for TV og datamaskin i stedet for for andre løsninger med bredbåndunnstallasjoner.
Hei Asbjørn, Så kjekt å høre! Vi har jobbet lenge for å ha den beste Fri Data løsningen, så vi blir så glade for å høre at du er fornøyd :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice