Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Går veldig fort ut av dekningsområde. Selv hjemme hvor det skulle være maks dekning er det ikke mer enn 2 streker. langt lavere hastighet enn feks Telenor pga dette, spesielt ved teorestisk hastighet på 3 Mbit/sek
Hei, Vi leier nett av Telia og de bygger stadig ut og forbedrer dekningen sin. Vi håper derfor at du har fått bedre dekning i ditt område. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Bestilte kontantkort forandret til fridata til 149 . 2 månder .Må masse om at jeg skal få den rette faktura prisen .
Hei Morten, Så leit at du opplevde en feil her! Jeg håper du hadde en god opplevelse med kundeservice, og at de fikset opp i det fort. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Fornøyd med dekning og priser,selvom andre mobilselskaper begynner å få like billig eller billigere abb.Eneste minus var selskapet som leverer regningene der har det vært mye surr og rør,det har bedret seg nå.Litt treg kundeservice til å svare på tlf eller mail.
Hei, Så hyggelig at du stort sett har vært fornøyd med oss! Jeg håper du har hatt et knirkefritt kundeforhold siden sist. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Biligt og greit men synes de henger etter på betalings løsninger som fekfaktura i vipps
Hei Steffen, Om du har eFaktura aktivert kan du motta faktura fra oss på Vipps! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Et abonnement med "fri data" som setter ned hastigheten på ettermiddagen fordi de mener du nå har brukt nok, så skal du surfe mer nå får du sitte å hakke resten av kvelden hvis du absolutt skal se mer på YouTube. Føler meg lurt. Hadde jeg visst hva Chill mener "fri data" er så hadde jeg styrt unna. Trodde vi var forbi sånt tull i 2022.
Hei Harald, Med Fri Data-abonnementene hos oss får du ikke redusert hastigheten din før du eventuelt har brukt 100 GB ila en måned. Etter dette kan du fremdeles surfe så mye du vil, kun med redusert hastighet. Denne løsningen vil dog ikke passe for alle, og det har vi selvfølgelig full forståelse for! Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Billig men skuffende når vi er på hytta om sommeren og ikke har dekning Dette er tredje året på rad Vurderer å skifte til mobil abonnent med telenor dekning
Hei Bjørg, Så leit at dere har opplevd dette! Kontakt gjerne kundeservice for å få sjekket opp i hvordan dekningen er det nå eller sjekk selv på dekningskartet vårt her: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/dekning-og-drift/. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
er veldig fornøyd med chilimobil. har god pris på abonement, god kundeservice.
Hei Kjerstin, Så hyggelig at du er fornøyd med oss! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice