Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dette er det siste mobilselskapet du vil binne deg opp til. Jeg var kunde hos dem i ca 3 mnd, med et abonnement på 279 i mnd. Alikevel endte jeg opp med å betale 1400. Underveis dukket det opp ekstra utgifter her og der, og andre utgifter som de bevisst skjuler for kundene, for å presse ut hver eneste krone. De markedsfører seg selv som et billig mobil selskap, ikke la deg lure!!
Hei Jonas! Vi ønsker at det alltid skal være så billig som mulig å bruke våre mobilabonnement. Hvis det er noe på fakturaen som du ikke kjenner igjen, er det viktig for oss at du får oversikt over dette med en gang. Det er enkelte tjenester som ikke er inkludert i abonnementspris, som f.eks. kjøp av buss-og togbilletter via telefonregningen. Slike kjøp blir fakturert påfølgende måned. Du kan se hva du har blitt fakturert for på side 1 og 2 av fakturaen. Vi har i tillegg en fakturaforklaring her: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/faktura/. Du kan alltids også kontakte vårt kundesenter for videre hjelp :) Hilsen oss i Chilimobil
På grunn av ekstremt dårlig signal der hvor jeg ferdes er jeg skuffet over Chilimobil. Når jeg er innomhus har jeg liten/ingen signal. Pluss for mye data inkludert.
Hei! Så bra at du synes vi leverer på data! Det motiverer oss til å strekke oss enda lenger for våre kunder :D Dekningen innendørs påvirkes dessverre i stor grad av hvilke materialer vegger, vinduer og dører er laget av, samt hvor i bygningen man befinner seg. Vi anbefaler å ha på WiFi-tale dersom du opplever dårlig dekning innendørs. Du kan da ringe og sende SMS over WiFi, og det vil i de fleste tilfeller gi bedre samtalekvalitet. Husk å ta på 4G-tale i tillegg, disse tjenestene fungerer best sammen :) Hilsen oss i Chilimobil
Nice, har ikke mye å klage på bortsett fra at dere ikke selge telefonen med abonnement.
Hei Khaled! Tusen takk for super tilbakemelding, det blir vi veldig glad for å høre :D Hilsen oss i Chilimobil
Jeg har aldri opplevd noe problem med Chili, jeg bruker idag Chili Fri Data og ligger på 25 - 35 gig i måneden. Jeg bor ikke midt inne i byen, men opplever heller ikke problemer med dekning. Enkelte ganger har jeg ønsket å betale fakturaen litt senere enn fakturadato, det har aldri vært noe problem. Jeg får en ryddig og oversiktlig faktura en gang i måneden og det er ikke noe lureri med summene. Jeg bruker BankId opptil flere ganger om dagen, her opplever jeg heller ikke store problemer eller kostnader. Perfekt for mitt bruk!
Hei :) Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding! Det gleder og motiverer oss stort at du er så fornøyd med oss :D Hilsen oss i Chilimobil
Absolutt billigst. Null problem med support. Bra dekning. 3gb data er for meg med mitt bruk mer enn nok. Veldig informativ og logisk app.
Hei Arnt! Tusen tusen takk for en strålende tilbakemelding :D Hilsen oss i Chilimobil
Når abonnementet heter FRIDATA, så må det leve opp til navnet også. Når chillimobil struper ned hastigheten din når du passerer en vis data menge pr dag, så er det ikke lenger FRIDATA! Min erfaring er at dersom du ønsker høyhastighet med data så ikke velg chilli. Dersom chillimobil har full hastighet med fra dag en og ut mnd med den data mengden du får, så er det gull. Men inntil det så rangerer jeg denne abonnementet til 2 stjerner grunnet misvisende markedsføring.
Hei Leo! Med Fri Data abonnementet vårt har du ubegrenset tilgang på mobildata. Dersom du bruker mer enn 5 GB i løpet av en dag vil hastigheten justeres ned til 3 Mbit/s. Du kan fremdeles bruke så mye data du ønsker etter dette. Så lenge du bare benytter din egen mobiltelefon på nettet vil brukeropplevelsen bli minimalt endret ved en hastighet på 3 Mbit/s. Noen ønsker å bruke Fri Data som et mobilt bredbånd og vil derfor ha maksimal hastighet etter de har passert 5 GB bruk. Dette kan du enkelt få ved å kjøpe et av våre Superboost produkter. Du får maksimal hastighet i én time for kr 19,-, fire timer for kr 69.- eller ut døgnet for kr 119,- Hilsen oss i Chilimobil
Byttet mobilabonnement, som selvsagt i dag skjer automatisk via nye operatøren. Det skjedde den 6. i måneden, men jeg måtte likevel betale hele fakturabeløpet for den måneden til chili. Så vær oppmerksom på den biten i avtalen: Oppsigelse av avtalen eller bytte av abonnement Oppsigelse av Avtalen skal skje skriftlig. Kunden kan når som helst og uansett årsak si opp Avtalen. Avtalen opphører da ved månedslutt i den måneden oppsigelsen er mottatt av Chilimobil. Utportering vil skje så fort som mulig, hvis kunden har initiert dette.
Hei Espen! Det er dessverre sånn at vi fakturerer ut hele inneværende måned, uavhengig av oppsigelsedato. Dette er standard for alle mobilselskap i Norge. Vi anbefaler derfor å sette overføringen til månedslutt :) Hilsen oss i Chilimobil