Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hatt fri data abonnement fra 1 juni, brukt av hjertens lyst streamet, delt litt med egne maskiner og lastet ned spill. Maks bruk en mnd var vel ca 300GB. Ikke fått noe varsel eller annet, dekning og hastighet har vært av ypperste kvalitet alle plasser det er påstått i dekningskartet til Telia. Bare det å kunne glemme alle begrensninger.....finnes ikke ord
Byttet fra Telia til Chillimobil for en mnd siden. Tenkte at dekningen skulle være bedre da Chillimobil bruker Telenor, men stemmer absolutt ikke. Har fått betydelig dårligere dekning. Chillimobil kan heller ikke levere tvilling-SIM, noe jeg først fikk opplyst etter jeg byttet abonnement. Kan derfor ikke bruke iPad uten tilgang til WI-FI. En veldig ulempe i jobbsammenheng:/ Ellers billig og god kundeservice.
Noe alle burde ta sikte på. Rest av familien er kjempe glade
Superfornøyd! Anbefales. Har fri Data, angrer ikke.
Når jeg byttet til chili mobil ble gamle abonnementet avsluttet ganske snart, men tok over en uke før telefon var oppe å gå igjen + mange timer venting på svar fra kundeservice på telefon, mail og facebook. Først kommer gjennom så kan de ikke hjelpe og sender deg videre! Avsluttet abonnementet, men har fortsatt å få faktura. Får kun påminning på sms ingenting i post eller på mail. Snakket med de på telefon og sendt mail, skal avslutte det sier de, men kommer faktura igjen neste mnd
Mobilabonnement bestilt på mandag med beskjed om at SIM-kort vil bli sendt ila 3-4 virkedager. Får melding på fredag kl. 15 om at nr mitt overføres førstkommende mandag uten at jeg har mulighet til å sjekke postkassa eller ringe pga jobb for enten å utsette portering eller forsikre meg om at SIM-kortet er sendt. Kundeservice stenger 17.00 på fredag og er ikke oppe igjen før på mandag hverken på tlf, mail, chat eller Facebook! Jeg har jobbet i telebransjen i 6 år, og ville gi en sjanse til et lite selskap, men jeg angrer allerede pga useriøsiteten og utilgjengeligheten deres!
Tilbudet er bra, men kundeservice er ikke-eksisterende. Har hatt stengt mobilabonnement 3 ganger, uten forklaring. Hold dere unna, de seriøse mobilselskapene kommer nok på markedet med prisdyktige tilbud, og da er det game over for de ikke-eksisterende ansatte hos bedriften. Trist.