Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rimelig og greit, men til tider dårlig/ingen deknining der eg har pleidd å ha dekning. Hadde det ikkje vore for rimeligheiten hadde eg bytta tilbake til abonement med Telenor-dekning.
Hei Tord, Så kjekt at du er fornøyd med pris! :) Håper du tok kontakt med kundeservice, og fikk hjelp til å løse problemet du opplevde! Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Har ingen ting å utsette på Chili mobil. Alt fungerer som det skal for meg og mine to døtre. Så dere får full pott i min tilbakemelding til dere.
Hei Basse, Så kjekt å høre at du er fornøyd med oss! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Jeg er fornøyd. Prisen kunne nok vært litt lavere i disse ulvetider. Det som er viktigere at dekningen er god, spesielt når man er ute med bobil i daler og fjell.
Hei Sverre! Takk for fin tilbakemelding! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Fungerer veldig bra og ikke noe problemer. Billig abonnement
Hei Anders, Så kjekt å høre, takk for fin tilbakemelding! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Prisen er bra til mitt behov. Jeg har lite erfaring i bruk av appen og har ikke sjekket forsikring og om det er viktige tjenester som er bra å ha.
Hei Nina, Så flott at du er fornøyd med prisen! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
ubegrenset data (100)gb etter det 3MB download og upload. hvor er datatilsynet etter 3 måneder hastigheten går ned til 0,8MB !!!! ringer de å de sier vi har nå problemer med kabel blabla bla og våres vilkår så står det vis det er noe feil er ikke vårt problem fordi vi har vilkår som sier vi kommer ikke til å gjør opp for vårs
Hei! På våre Fri Data-abonnement reduseres hastigheten dersom man bruker 100 GB i løpet av en måned. Etter dette kan du fremdeles bruke telefonen din til det du måte ønske og du har fortsatt ubegrenset med mobildata, men noen ønsker full hastighet hele tiden. Til disse har vi opprettet Data Reload til 299 kr, som gir deg nye 100 GB med full hastighet. Vi mener at våre abonnement passer majoriteten av våre kunder, også har vi full forståelse for at det er noen de ikke passer for. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Knall pris og datamengde, men desverre dårlig dekning. Merkbart forskjell fra de fleste andre operatører, så her er det nok noe med å ikke bli prioritert i nettet. Mye 3g og edge, og da er ikke stor datamengde så mye hjelp
Hei Anders, Vi har full Telia-dekning og har lik prioritering som alle andre i nettet. Det høres derfor ut som at det er noe feil som gjør at du har opplevd såpass dårlig dekning. Jeg håper at du fikk tatt kontakt med kundeservice og løst problemet du opplevde. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice