Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har bare positive erfaringer med Chili det året jeg har hatt de. Fått autofaktura og fikk simkort med en gang.
Ble kontaktet av kundeservice, jeg bruker vist det "frie" mobilnettet feil da jeg har delt det med tv skjermen min for å se i stort format. Fri mobilnettbruk kommer visst med overvåking av kundeservice. Synes jo det er betenkelig at jeg ikke har lov å se på serier med mitt frie nett på en tv skjerm framfor å se på telefonen. Om jeg ville ha internett til å bruke måtte jeg kjøpe den tåpelige pakken til 549 for 100 GB som mobilt bredbånd. Istedenfor å bruke mobilen med "fri" bruk
Ser ut du hadde det verste kundeservice i Norge. 7 dager etter, ingen svar på epost. SIM kortet kom ikke før eller på avtalt tid. Nå mobilen er låst. Ingen kommunikasjon. Det var en stor feil å bytte til dere. Når ringer til kundeservice telefon, må vente nesten 20 minutter. Må bytte operator igjen.
Gikk over fra Talkmore til Chilimobil. Chilimobil sier opp for meg abonnementet fra Talkmore som er vanlig. Jeg fikk ikke simkort i tre uker, da bel jeg uten mobil telefon forde Talkmore har stoppet abonnementet. Jeg bestemmer meg å kjøpe abonnement fra Telenor. Telenor sier opp for meg Chilimobil. Men nei da Chilimobil vil ikke gi slipp, de fortsetter å sende faktura nå i tre måneder. Dette er useriøst. Nå fikk jeg endelig ordnet med kundeservice. Abonnement og to siste faktura blir slettet. Chilimobil har alt å tape hvis de fortsetter med denne uærlige strategien.
Har hatt Fri Data i snart 6 mnd. Kjempefornøyd. Dekningen er bra også!
Ingen problem eller ekstra kostnader, eg har fri bruk.
Jeg flyttet over fra Telenor til Chili og det tok kun noen dager. De ordnet alt og jeg ble informert via SMS om status samt pr. e-mail. Fikk så SIM kort og beskjed om at alt ville være ordnet innen 11:00 dagen etter, og det var det. Har også hatt positiv opplevelse med kundservise som har utført alt jeg har spurt om. Så lang er alt helt topp.