Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig signalkvalitet hvor jeg bor. Vurderer å bytte leverandør.
Hei, Rune! Du kan sjekke dekningen i ditt område her: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/dekning-og-drift/#dekningskart. Du kan også sjekke eventuelle dekningsfeil her. Noen ganger kan det være innstillinger på telefonen som gjør at signalet blir dårligere. Her er en enkel veiledning for hvordan du kan sjekke innstillingene og eventuelt rette opp i dem: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/mobilhjelp-og-oppsett/mobilproblem-mobiloppsett/. Dersom dette ikke hjelper så kan du kontakte oss på telefon 91502445 eller på e-post [email protected] slik at vi kan hjelpe deg med videre feilsøking :) Hilsen oss i Chilimobil
Billig og supert. Enkel, men med full oversikt i appen. Data rollover, og super dekning. Savner at fakturaen ikke er spesifisert at den kommer fra Chilli
Hei, Geir! Takk for fine ord :) Vi setter stor pris på din tilbakemelding, det gleder oss å se at du er så fornøyd med våre tjenester! Appen har vi jobbet mye med for å forbedre slik at dere som kunder enkelt kan administrere og gjøre de endringene dere ønsker til enhver tid. Grunnen til at det ikke er spesifisert at fakturaen kommer fra Chilimobil er at vi har et samarbeid med Svea Finans NUF, så de produserer og sender fakturaene for oss. Jeg forstår at du ønsker at det skal spesifiseres og vil ta saken videre for å undersøke om det er mulig å gjøre noen endringer der :) Ha en fin dag videre! Hilsen oss i Chilimobil
Har 25 GB avtalen via akademikerne. God pris. God stabilitet. God fart. Anbefales!
Hei, Jasko! Hyggelig at du gir oss en slik fin tilbakemelding og at du er så fornøyd med det Chilimobil har å by på, det setter vi stor pris på :) Tusen takk for at du anbefaler oss videre! Ha en strålende dag! Hilsen oss i Chilimobil
Har prøvd de fleste telefonselskaper og merker ikke store forskjeller på kvaliteten, men prisen gjør utslaget for meg.
Hei, Svein! Kjekt å høre at du er fornøyd med oss! Vi ønsker å utfordre konkurrentene på pris slik at vi kan få senket prisene i markedet. Billigere trenger ikke å bety dårligere kvalitet! :) Ha en strålende dag! Hilsen oss i Chilimobil
Telia sitt nettverk har vært for ustabilt og med stadig bortfall. Vurdere å bytte vekk Telia nett i fremtiden?
Hei, Roar! Det kan oppstå dekningsutfall fra tid til annen og det er selvfølgelig utrolig kjedelig når det skjer. Slike feil kan dessverre skje uavhengig av nettverksoperatør. Telia holder på å bygge ut sitt 5G nett og det kan også ha noe å si for dekningen når de installerer dette. Beklager så mye for ulempene dette måtte medføre. Du kan følge med på dekningsutfallet her: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/dekning-og-drift/#dekningsutfall. Da får du informasjon om når problemet skal være fikset og i hvilke områder det gjelder. Ha en fin dag videre! Hilsen oss i Chilimobil
Overgangen fra forrige selskapet har vært enkel. Er veldig fornøyd med pakken min!
Hei, Alexx! Takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på den :) Dersom en skal flytte et nummer til oss, så tar vi oss av oppsigelsen fra den tidligere operatøren, og kan tilpasse aktiveringsdatoen til den som passer best for våre kunder. Hyggelig å høre at du er så fornøyd med våre tjenester :) Dersom det er noe du lurer på, ikke nøl med å ta kontakt! Hilsen oss i Chilimobil
Alt funker til en grei pris,billig å fylle på om det er behov for det.
Hei! Kjempe kjekt å høre din tilbakemelding! Pris og funksjonalitet er to av våre største fokuspunkter. Vi ønsker at kunden skal ha mulighet til å kunne administrere abonnementet sitt og legge til tjenester selv dersom de ønsker det. En kan gjøre dette via Min Side eller i appen Min Chili, du finner mer informasjon om det her: https://www.chilimobil.no/app/ :) Dersom det er noe du lurer på så er det bare til å ta kontakt med vår kundeservice! Hilsen oss i Chilimobil