Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dyrere enn OneCall og lite fleksibel kundeservice. Var i kontakt med OneCall hvor de kunne tilby meg et svært gunnstig abbonement uten bindingstid som var bedre enn det som sto på nettsiden deres. Men så spurte jeg Chilimobil og de sa bare "Nei vi kan ikke tilby deg noe utenom nettsiden". Jeg vet selvsagt at dette er tull. Hvis jeg ønsket det så kan man få billigere Chilimobil abbonement gjennom Horde appen enn nettside prisene, men Chilimobil virker kun interessert i å melke så mye penger som mulig istedenfor å gi meg en konkuransedyktig tilbud. Merkelig forretningsfilosifo spør du meg. Hvorfor skal jeg bruke Chilimobil hvis OneCall kan gi meg mere GB for pengene mine? OneCall var 12 GB for 237 og Chili skulle absolutt ha 239 kr for 10 GB.
De struper hastigheten på 5g-nettet. Du må gi dem ekstra penger for å få utnytte det fult ut. Det koster dem naturligvis ingenting ekstra. De er riktignok ikke alene, resten av norske mobilnett-tilbydere gjør det samme ser det ut som (definisjonen av kartellvirksomhet?). Finner ikke lignende i noe europeisk land. Pga kartellvirksomheten som tillates har Norge enda ikke forlatt 4g/2015~
Hei Kristian! Er det et av Fri Data-abonnementene du har? I så tilfelle fungerer de slik at du har 20 Mbit/s hastighet med Fri Data Standard og 250 Mbit/s med Fri Data Max. Dersom du bruker 100 GB vil hastigheten settes ned til 3 Mbit/s på begge abonnementene frem til neste måned. Du kan fremdeles bruke telefonen din som normalt, men enkelte ønsker likevel å ha full hastighet igjen. Da kan du kjøpe Data Reload til 299 kr, som gir deg 100 GB til med full hastighet. I Norge er det bransjestandard med ulike hastighetsbegrensninger på Fri Data abonnementene, dette gjør at vi kan tilby ulike prisplan, f.eks. Fri Data Standard til bare 349 kr per måned. Med vennlig hilsen Emilie- Chilimobil Kundeservice
Best i pris på alle tester! Trekker 1 stjerne pga vi hadde nok fått bedre dekning her vi bor om Chilli Mobil hadde brukt Telenor sitt nettverk.
Hei Maria, Så kjekt å høre at du er veldig fornøyd med oss! Dessverre er det noen steder hvor dekningen enda ikke er utbedret til det aller beste. Men du kan sende oss en mail her: [email protected] med ønske om forbedret dekning på din adresse, også tar vi det videre med vår nettverksleverandør :) Med vennlig hilsen Emilie- Chilimobil Kundeservice
Meget stabil forbindelse, aldri ute av drift, og jevnt over god datahastighet! Fantastisk bra app.
Hei Kjell! Tusen takk for din gode tilbakemelding, det setter vi veldig pris på å høre! :) Med vennlig hilsen Emilie- Chilimobil Kundeservice
Helt greit mobilabonnement med mye data for pengene. Passer dårlig til meg da det er dårlig dekning på hytta og noen steder hvor jeg også ferdes. Irritasjonsmoment er at jeg ikke kunne få e-faktura, men måtte få regning på e-post.
Hei Nina, Så fint at du stort sett er fornøyd med oss! Vi skjønner at det er kjedelig dersom du har dårlig dekning enkelte steder. Telia bygger stadig ut nettet sitt, så det kan forbedres i disse områdene. Dersom det er noen spesifikke steder du ønsker god dekning på kan du gjerne sende oss et ønske om dette på vår kundeservice: [email protected]. eFaktura har vi tilbudt i mange år, så da høres det eventuelt om som en feil har oppstått et sted. Ta kontakt med vår kundeservice så skal vi prøve å få ordnet det for deg! :) Med vennlig hilsen Emilie- Chilimobil Kundeservice
Etter prisøkning på kr 30,- pr. mnd. er det på tide å finne en annen leverandør.
Hei Jan, Vi prøver å holde prisene så lave som mulig, men noen ganger må vi øke prisen på et abonnement for å kunne beholde abonnementet. Alle abonnementene våre er i stadig utvikling både med pris og hvor mye data som er inkludert, så jeg håper derfor du finner et abonnement hos oss i fremtiden du ønsker å teste :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
dårlig på mobildata ved påsketider, da virker nesten ikke mobildata i engerdal i heletatt. Sammen med mange andre ønsker jeg å streame filmer etc. men dette fungerer veldig dårlig.
Hei Stig, I enkelte perioder vil det være stor pågang på nettet og man kan da oppleve lavere hastighet i forbindelse med dette. Telia bygger stadig ut nettet og kapasiteten, så vi håper at det er bedre til neste påske. Dersom det er veldig tregt kan du gjerne ta kontakt med vår kundeservice, så kan vi sjekke at om det er noen spesielle feil som gjør at det er slik. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice