Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter prisøkning på kr 30,- pr. mnd. er det på tide å finne en annen leverandør.
Hei Jan, Vi prøver å holde prisene så lave som mulig, men noen ganger må vi øke prisen på et abonnement for å kunne beholde abonnementet. Alle abonnementene våre er i stadig utvikling både med pris og hvor mye data som er inkludert, så jeg håper derfor du finner et abonnement hos oss i fremtiden du ønsker å teste :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
dårlig på mobildata ved påsketider, da virker nesten ikke mobildata i engerdal i heletatt. Sammen med mange andre ønsker jeg å streame filmer etc. men dette fungerer veldig dårlig.
Hei Stig, I enkelte perioder vil det være stor pågang på nettet og man kan da oppleve lavere hastighet i forbindelse med dette. Telia bygger stadig ut nettet og kapasiteten, så vi håper at det er bedre til neste påske. Dersom det er veldig tregt kan du gjerne ta kontakt med vår kundeservice, så kan vi sjekke at om det er noen spesielle feil som gjør at det er slik. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Alt ok. Hadde aldri bruk får deres kundeservice. Bytter kun fordi de går opp i pris for andre gang, og jeg er ute etter billigst mulig Telia/ Ice abonnement.
Hei Magdalena, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, det setter vi pris på! :) Så leit at du bytter pga. pris! Abonnementene vil stadig utvikle seg, og vi gjør stort sett endringer som kommer deg som kunde til gode, f.eks. som å tilføye ekstra data. I enkelte tilfeller må vi allikevel sette opp prisen på noen abonnement, slik at vi kan fortsette å tilby disse til våre kunder. Vi håper du finner et nytt abonnement hos oss i fremtiden som passer deg og dine behov. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Fungerer smertefritt!. Både i mobil mtp dekning og med ruter på hytta med tvilling data-sim.
Hei Terje, Det er så kjekt å høre at du er fornøyd, også setter vi utrolig stor pris på at du ønsker å dele dette! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Prøver å betale min fars mobilabonnement , og ønsker å vite noe om en faktura som er sendt meg, men en meget kverrulerende kundebehandler svarer meg at hun ikke vil hjelpe med det fordi hun mååå snakke med min far!!! Så firkantet!!! Og hun ber meg om at jeg skal gi min far på 94 år beskjed at han skal sende Mail!!!!! Takk for hjelp!!
Hei Helga, Så leit å høre at du har hatt en dårlig erfaring med vår kundeservice, det ønsker vi ikke at noen skal oppleve! Vi må forholde oss til strenge personvern-regler, og i noen tilfeller gjør det dialog med andre litt vanskelig. Vi prøver allikevel å komme til en løsning som passer alle parter. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på nytt, også kan vi guide dere til hvordan du kan få opprettet en fullmakt hos oss. Vi er tilgjengelig på mail her: [email protected] eller tlf: 915 02 445. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Billig og enkelt! Elsker all dataen inkludert, at det har Telia dekning (eneste som har 5G der jeg bor) og en fantastisk app!
Hei Daniel, Tusen takk for så fine ord! Det varmer alle i Chilimobil, og spesielt app-utviklerne våre! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice
Måtte betale for en hel måned da jeg byttet operatør den 5. Chili hevder alle mobilselskap gjør det på denne måten, det stemmer ikke! Døtrene mine hadde Ice før vi byttet, der betalte jeg kun for de dagene de var kunder hos Ice.
Hei Sharin, Så leit at du har hatt en dårlig opplevelse med oss! Dersom du overfører nummeret ditt til et annet selskap etter at vi har sendt ut faktura, vil ikke fakturaen avregnes automatisk. Dersom du ønsker en løsning i forhold til dette kan du ta kontakt med vår kundeservice, også skal vi se på hva vi kan få gjort for deg! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice