Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rask svar og hjelpsom ansatt her gang jeg ringer jeg få snakke med hyggelige ansatt og ikke minutes slipper a sta kø
Hei Sevinc, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på :) Håper du får en fin dag videre. Mvh oss i Dipper
rask og god service. Manglet noen faktura og fikk tilsendt kopi i løpet av 5 minutter.
Hei Elisabeth, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og så bra at du fikk rask hjelp! Det er akkurat det vi streber etter! Håper du får en fin dag videre. Mvh oss i Dipper.
Super positive og hjelpsomme, uansett hvem svarer 👍🏻
Hei Helga, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :D Håper du har en fin dag videre. Mvh oss i Dipper
oversiktlig og grei faktura. Det som kan bli bedre er kanskje hvis nye ting kommer . Og at vi får en mail på dette . Kjøp av mobiltelefon hadde vært fint .
Hei Elin, takk for en hyggelig tilbakemelding :-) Nå som vi blir Talkmore Bedrift får du flere fordeler som kunde av oss, inkludert muligheten for kjøp av mobiltelefon. Håper du har en fin dag videre. Mvh oss i Dipper
Raskt svar, og grei veiledning for å låse opp telefonen
Hei Vera, så godt å høre at ting løste seg fort! :-) Det er slik vi ønsker det skal være. Håper du har en fin dag videre. Mvh oss i Dipper
Jeg tok 12 GB abonnementet til billig pris. Etter en uke var forbruket oppe i 27 GB og prisen doblet. Skiftet øyeblikkelig til Telenor og bruker nå bare brøkdelen. I tillegg til dårlig kundebehandling kan det virke som om at Dipper hekter kunden på billig abonnement og så skrur forbruket opp. Som kunde har man jo ikke mulighet til å etterprøve forbruket. Går selv for de seriøse nå som Telenor og Telia.
Hei, Dette høres veldig snodig ut. Dipper drar på ingen måte noe mer data enn andre operatører, så det virker til at bruken av internett er annerledes enn tidligere. Vi ønsker gjerne å få sett på denne saken, og ønsker derfor at du sender oss en mail på [email protected]. Håper du har en fin dag videre :-) Mvh oss i Dipper.
Helt utrolig dårlig service. Har vært uten mobildekning nå på tredje døgnet, de klarer ikke å portere over fra Telenor. Har hatt mange daglige samtaler med de, da fra lånte mobiler, hver gang spørres det om Sim-kort nummer, som de får, neste samtale det samme. Ingen kan forklare hva som skjer, totalt kunnskapsløse, skylder hele tiden på Telenor og systemene sine. Beklager og beklager hele tiden. Hjelper ikke meg som er uten dekning.
Hei Jørn, dette høres ut som en skikkelig kjip start her hos oss. Slik skal det ikke være! Send oss gjerne en mail på [email protected], så skal vi komme til bunns i saken din. Håper du har en fin dag videre :-) Mvh oss i Dipper