Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Til tross for rimelig abonnement så kan jeg ikke på noen måte anbefale dipper. Det er veldig dårlig tilgang på kundeservice, for en bedrift må kundeservice ha mye bedre tilgjengelighet både på telefon og chat. Faktura sendes ikke som EHF, kun som post eller på mail, veldig utdatert, dekningen er ikke god utenfor storbyområder, og mange steder spotty også i feks Oslo selv om telenor kunder har full dekning på samme områder på samme tidspunkt. Om det er uklarheter i betaling av faktura kommer det beskjed i mange kanaler, men ikke med samsvarende frister. Jeg har fått nok og vil ikke ha noe med hverken dipper eller talkmore å gjøre, det er vel en god grunn til at det er billigere å benytte disse og andre tilsvarende leverandører på mobil når det virker som at de er kraftig underbemannet, ikke kommuniserer mellom ulike avdelinger og velger å benytte utdaterte metoder.
Hei Øyvind. Så trist å høre om din opplevelse med Dipper. Slik skal det virkelig ikke være! Vi har undersøkt saken og kan se at grunnet menneskelige feil så ble din nylige dialog med oss litt rotete og dette må vi virkelig bare beklage og vi tar dette med oss videre internt! For å bestille EHF hos oss, så er det bare å sende oss en mail til [email protected]. Ellers har vi full Telenor-dekning, så våre kunder skal ha samme dekning som Telenors egne sluttkunder! Skulle du som kunde av oss oppleve noe annet, så er det bare å kontakte vår kundeservice! Ha en fin dag! Mvh oss i Dipper
Veldig enkelt å komme i kontakt med dere og dere er alltid løsningsorienterte og hyggelige. 👍
Hei Torbjørn, Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding :D Ønsker deg en strålende dag! Mvh oss i Dipper
Veldig god hjelp med mine fakturaspørsmål i dag. Positiv, hjelpsom og hyggelig.
Hei Wenche, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Så bra at du fikk den hjelpen du trengte, det er akkurat slik vi ønsker å ha det. Håper du har en fortsatt fin dag! Mvh oss i Dipper
Rask svar og hjelpsom ansatt her gang jeg ringer jeg få snakke med hyggelige ansatt og ikke minutes slipper a sta kø
Hei Sevinc, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på :) Håper du får en fin dag videre. Mvh oss i Dipper
rask og god service. Manglet noen faktura og fikk tilsendt kopi i løpet av 5 minutter.
Hei Elisabeth, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og så bra at du fikk rask hjelp! Det er akkurat det vi streber etter! Håper du får en fin dag videre. Mvh oss i Dipper.
Super positive og hjelpsomme, uansett hvem svarer 👍🏻
Hei Helga, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :D Håper du har en fin dag videre. Mvh oss i Dipper
oversiktlig og grei faktura. Det som kan bli bedre er kanskje hvis nye ting kommer . Og at vi får en mail på dette . Kjøp av mobiltelefon hadde vært fint .
Hei Elin, takk for en hyggelig tilbakemelding :-) Nå som vi blir Talkmore Bedrift får du flere fordeler som kunde av oss, inkludert muligheten for kjøp av mobiltelefon. Håper du har en fin dag videre. Mvh oss i Dipper
Raskt svar, og grei veiledning for å låse opp telefonen
Hei Vera, så godt å høre at ting løste seg fort! :-) Det er slik vi ønsker det skal være. Håper du har en fin dag videre. Mvh oss i Dipper
Jeg tok 12 GB abonnementet til billig pris. Etter en uke var forbruket oppe i 27 GB og prisen doblet. Skiftet øyeblikkelig til Telenor og bruker nå bare brøkdelen. I tillegg til dårlig kundebehandling kan det virke som om at Dipper hekter kunden på billig abonnement og så skrur forbruket opp. Som kunde har man jo ikke mulighet til å etterprøve forbruket. Går selv for de seriøse nå som Telenor og Telia.
Hei, Dette høres veldig snodig ut. Dipper drar på ingen måte noe mer data enn andre operatører, så det virker til at bruken av internett er annerledes enn tidligere. Vi ønsker gjerne å få sett på denne saken, og ønsker derfor at du sender oss en mail på [email protected]. Håper du har en fin dag videre :-) Mvh oss i Dipper.
Helt utrolig dårlig service. Har vært uten mobildekning nå på tredje døgnet, de klarer ikke å portere over fra Telenor. Har hatt mange daglige samtaler med de, da fra lånte mobiler, hver gang spørres det om Sim-kort nummer, som de får, neste samtale det samme. Ingen kan forklare hva som skjer, totalt kunnskapsløse, skylder hele tiden på Telenor og systemene sine. Beklager og beklager hele tiden. Hjelper ikke meg som er uten dekning.
Hei Jørn, dette høres ut som en skikkelig kjip start her hos oss. Slik skal det ikke være! Send oss gjerne en mail på [email protected], så skal vi komme til bunns i saken din. Håper du har en fin dag videre :-) Mvh oss i Dipper
Ble lovet overføring 01.02.2021 og har vært uten telefon på mine ansatte helt frem til 04.02.2021. Fremdeles er ikke alle numrene blitt overført og klare til bruk. Altfor mye styr med selger som lover ting han ikke kan levere og kundeservice som ikke har kontroll. Dette er ikke stabilt og forutsigbart. Helt skandale. 3 dager uten telefon for en bedrift som aktivt bruker telefon er utrolig ulønnsomt. Hvis du vil spare en tier på å bytte abonnement så anbefaler jeg deg å tenke gjennom en gang til!
Hei Andreas, Uff, dette høres virkelig ikke som en god start hos oss, og slik skal det på ingen måte være heller. Dessverre kan jeg ikke finne din sak her, men vi ønsker å komme til bunns i hva som har skjedd. Send oss gjerne en mail på [email protected], så skal vi få sjekket det ekstra ut. Beklager så mye for din opplevelse. Håper du har en fin dag videre :-) Mvh oss i Dipper
Går du ned fra 3 xxl til large, får du ikke resten av 100 GB , men bare 12 GB da du ikke får med mer enn ny abo størrelse. Det står ingenting om dette på hjemmesiden til Dipper, og heller ikke på min side. Har vært fornøyd kunde i over 5 år, og ikke hatt problemer med opp og nedskalering av abo. Men så kom rollover og da økt jeg abo når Covid kom og vi var støkk på hytta - men om de ikke endrer dette er det ikke ekte rollover som de reklamerer med!!!
Hei Lars, det stemmer at om man nedjusterer abonnementet vil man maks ta med mengden til abonnementet man nedjusterer til. Om man da går fra 3XL med 100GB til XL som du foreslår her vil man da få 12GB Rollover, og 12GB fra selve abonnementet. Under "Rollover" på nettsidene våre står det informasjon om dette. Allikevel vil vi si at vår Rollover er en av de beste på markedet, da man ikke betaler noe ekstra for tjenesten, og starter å bruke Rollover ved ny måned, så man får flyttet mest mulig ubrukt data over til neste måned. Håper du har en fin dag videre. Mvh oss i Dipper :-)
Hjelpsom. God service og kundebehandling. Bra dekning.
Hei John, Takk for hyggelig tilbakemelding! :-) Hos oss får du alltid full Telenordekning. Håper du har en fin dag videre. Mvh oss i Dipper.
Dipper svarer til det nye generasjon mobiloperatør. De gjenkjenner dagens behov og er alltid ett skritt foran alle andre. Jeg er fornøyd og har ikke dyre datapakke regninge og skjulte kostnader utenom det vanlige. Sentralbord for firmaer er enestående løsning med appbruk. Tidligere betalte rundt 2.000 i måneden og nå er prisen under 100 lappen. Måtte bare spille inn meldinger selv.
Hei Sejo, takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! :-) Ha en fin dag videre. Mvh oss i Dipper
Mange episoder der kunder må ringe 2 ganger før vi får kontakt. Skulle vært rettet opp i ifølge kundeservice, men tydeligvis et tilbakevennende problem. Treg kundeservice, fikk første svar på mailhenvendelse etter en uke.
Hei Lisbeth, Så trist å høre at dette er din opplevelse med Dipper. Dette ønsker vi gjerne å komme til bunns i og løse, så send oss gjerne en mail på [email protected]. Håper du har en fin dag videre :-) Hilsen oss i Dipper.