Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg tok 12 GB abonnementet til billig pris. Etter en uke var forbruket oppe i 27 GB og prisen doblet. Skiftet øyeblikkelig til Telenor og bruker nå bare brøkdelen. I tillegg til dårlig kundebehandling kan det virke som om at Dipper hekter kunden på billig abonnement og så skrur forbruket opp. Som kunde har man jo ikke mulighet til å etterprøve forbruket. Går selv for de seriøse nå som Telenor og Telia.
Hei, Dette høres veldig snodig ut. Dipper drar på ingen måte noe mer data enn andre operatører, så det virker til at bruken av internett er annerledes enn tidligere. Vi ønsker gjerne å få sett på denne saken, og ønsker derfor at du sender oss en mail på [email protected]. Håper du har en fin dag videre :-) Mvh oss i Dipper.
Helt utrolig dårlig service. Har vært uten mobildekning nå på tredje døgnet, de klarer ikke å portere over fra Telenor. Har hatt mange daglige samtaler med de, da fra lånte mobiler, hver gang spørres det om Sim-kort nummer, som de får, neste samtale det samme. Ingen kan forklare hva som skjer, totalt kunnskapsløse, skylder hele tiden på Telenor og systemene sine. Beklager og beklager hele tiden. Hjelper ikke meg som er uten dekning.
Hei Jørn, dette høres ut som en skikkelig kjip start her hos oss. Slik skal det ikke være! Send oss gjerne en mail på [email protected], så skal vi komme til bunns i saken din. Håper du har en fin dag videre :-) Mvh oss i Dipper
Ble lovet overføring 01.02.2021 og har vært uten telefon på mine ansatte helt frem til 04.02.2021. Fremdeles er ikke alle numrene blitt overført og klare til bruk. Altfor mye styr med selger som lover ting han ikke kan levere og kundeservice som ikke har kontroll. Dette er ikke stabilt og forutsigbart. Helt skandale. 3 dager uten telefon for en bedrift som aktivt bruker telefon er utrolig ulønnsomt. Hvis du vil spare en tier på å bytte abonnement så anbefaler jeg deg å tenke gjennom en gang til!
Hei Andreas, Uff, dette høres virkelig ikke som en god start hos oss, og slik skal det på ingen måte være heller. Dessverre kan jeg ikke finne din sak her, men vi ønsker å komme til bunns i hva som har skjedd. Send oss gjerne en mail på [email protected], så skal vi få sjekket det ekstra ut. Beklager så mye for din opplevelse. Håper du har en fin dag videre :-) Mvh oss i Dipper
Går du ned fra 3 xxl til large, får du ikke resten av 100 GB , men bare 12 GB da du ikke får med mer enn ny abo størrelse. Det står ingenting om dette på hjemmesiden til Dipper, og heller ikke på min side. Har vært fornøyd kunde i over 5 år, og ikke hatt problemer med opp og nedskalering av abo. Men så kom rollover og da økt jeg abo når Covid kom og vi var støkk på hytta - men om de ikke endrer dette er det ikke ekte rollover som de reklamerer med!!!
Hei Lars, det stemmer at om man nedjusterer abonnementet vil man maks ta med mengden til abonnementet man nedjusterer til. Om man da går fra 3XL med 100GB til XL som du foreslår her vil man da få 12GB Rollover, og 12GB fra selve abonnementet. Under "Rollover" på nettsidene våre står det informasjon om dette. Allikevel vil vi si at vår Rollover er en av de beste på markedet, da man ikke betaler noe ekstra for tjenesten, og starter å bruke Rollover ved ny måned, så man får flyttet mest mulig ubrukt data over til neste måned. Håper du har en fin dag videre. Mvh oss i Dipper :-)
Hjelpsom. God service og kundebehandling. Bra dekning.
Hei John, Takk for hyggelig tilbakemelding! :-) Hos oss får du alltid full Telenordekning. Håper du har en fin dag videre. Mvh oss i Dipper.
Dipper svarer til det nye generasjon mobiloperatør. De gjenkjenner dagens behov og er alltid ett skritt foran alle andre. Jeg er fornøyd og har ikke dyre datapakke regninge og skjulte kostnader utenom det vanlige. Sentralbord for firmaer er enestående løsning med appbruk. Tidligere betalte rundt 2.000 i måneden og nå er prisen under 100 lappen. Måtte bare spille inn meldinger selv.
Hei Sejo, takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! :-) Ha en fin dag videre. Mvh oss i Dipper
Mange episoder der kunder må ringe 2 ganger før vi får kontakt. Skulle vært rettet opp i ifølge kundeservice, men tydeligvis et tilbakevennende problem. Treg kundeservice, fikk første svar på mailhenvendelse etter en uke.
Hei Lisbeth, Så trist å høre at dette er din opplevelse med Dipper. Dette ønsker vi gjerne å komme til bunns i og løse, så send oss gjerne en mail på [email protected]. Håper du har en fin dag videre :-) Hilsen oss i Dipper.