Fjordkraft Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk et annet abbonement en det som var reklamert og det jeg bestilte…
Hei Monica, Takk for din tilbakemelding! Så leit å høre at du ikke fikk det du bestilte, slik skal det ikke være. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter, så hjelper vi deg gjerne. Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft Mobil
Fornøyde med alt. Kan anbefale til andre å bruke dette mobilabonnementet.
Hei Goran V, Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og anbefaler oss til andre. Det setter vi stor pris på. Ønsker deg en riktig fin påske, Vennlig hilsen Line, Fjordkraftmobil
Alt fungerer perfekt. Alltid god dekning. Ingen problemer så langt.
Hei Tore, Tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter pris på å høre at du er fornøyd. Ønsker deg og dine en fin påske. Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft mobil
Helt ok. Noe dårligere dekning i forhold til Telenor her ute på landet, men det går greit.
Hei, Vidar, Takk for din tilbakemelding! Fjordkraft Mobil bruker Telia sitt nett og de er stadig under utvikling. Telia kan gi 5gb til 9/10 av Norges befolkning. Så bra at du er delvis fornøyd :) Ønsker deg en fin dag! Mvh Frank Fjordkraft Kundeservice
Mister dekningen hjemme. Får ofte opp "ingen tjenste"Dette er ikke akseptabelt! Vi betaler for en tjeneste vi faktisk ikke kan bruke
Hei Ståle! Takk for din tilbakemelding. Dette skal vi selvfølgelig få undersøkt. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter, så skal vi se nærmere på det :) Vennlig hilsen Madeleine, Fjordkraft Mobil
Fungerer like godt som telenor. Jeg angrer ikke på at vi gikk over til dere.
Hei Sigmund! Takk for din tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre abonnement og kundeopplevelser, og er glad for at du er fornøyd med oss. Vennlig hilsen Juste, Fjordkraft Mobil
Jeg er kjempefornøyd både med tjenesten og prisen. Jeg trodde det nesten ikke. Det var nesten for godt til å være satt.
Hei Erna! Vi setter stor pris på din tilbakemelding, vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd. Om det skulle være noe i fremtiden ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter. Vennlig hilsen Tanja, Fjordkraft
Samme gode dekning som jeg har hatt tidligere og alt i orden med fakturering fra første betaling
Hei Trond H, Takk for din tilbakemelding. Ingenting er bedre enn å høre at du er fornøyd! Om det skulle være noe du lurer på, eller vi kan bistå med, så er det bare å ta kontakt med oss. Med vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft Mobil
Jeg føler meg lurt fordi jeg fikk betale ekstra for å ringe til mamma i sverige. Og jeg spurte om deg når jeg inngikk avtale og dere ga meg feil informasjon. Derfor har jeg bytt til noe annet nå.
Hei Marie, Takk for din tilbakemelding. Så leit å høre at du sitter igjen med en slik opplevelse. Dersom du ringer til norsk telefonnummer som befinner seg i Sverige skal det ikke påløpe noen kostnader, men om du ringer svensk telefonnummer vil det påløpe ekstra kostnader. Her er en oversikt over våre mobilpriser i utlandet: https://www.fjordkraft.no/mobilabonnement/mobilpriser/ Om dette ikke har blitt gitt tilstrekkelig informasjon om sitter vi pris på om du tar kontakt med oss, så vi kan se nærmere på saken din. Vårt telefonnummer er 55 52 67 00, åpningstid hverdager kl. 09-16. Med vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft Mobil
Meget god service og hjelp fra kundesenteret da vi trøblet med oppkobling av mobilt bredbånd på hytta 👍
Hei, Solveig! Takk for din tilbakemelding. Det var hyggelig å høre at du fikk god hjelp og og service fra vårt kundesenter. Ta gjerne kontakt med oss igjen om det skulle være noe mer. Vennlig hilsen Morten, Fjordkraft
Funker bra, men tilgang til strøm forbruk hjemme mangler i app. Håper dette kommer snart.
Hei Petter. Tusen takk for tilbakemelding. Du skal kunne se forbruket i appen din, men det kan hende den trenger en oppdatering. Gjør gjerne en oppdatering, eller slett og installer appen på nytt, så skal forbruket komme frem. Hvis det fremdeles er problemer etter dette, så kontakt oss gjerne på tlf.nr.23006100, så hjelper vi deg videre. Vennlig hilsen Camilla, Fjordkraft.
Virker stabilt og greit, er nå nettet til telia, så er ikke veldig forskjell.. lav pris var hva som lokket meg, dog litt mer tungvindt når en må logge inn på nettleser for å se min side, hadde vært mye bedre å hatt det i fjordkraft appen... ble litt overrasket da jeg fant ut at telefon til Sverige og Danmark kostet ekstra, da jeg var vandt med at det var gratis med telenor, dog, ringer ikke så mye utenlands, bare greit å være obs på. Eller veldig fornøyd 😊
Hei Lars! Takk for din tilbakemelding. Vi er glad for å høre at du er fornøyd med våre abonnement. Per i dag kan strømkunder som har mobilabonnement hos oss også se sitt abonnement i Fjordkraft-appen. Det jobbes også med å gi kunder med kun mobilabonnement tilgang til appen, dette kommer fortløpende. Dersom du befinner deg i Norge og ringer til et svensk nummer vil det påløpe ekstrakostnader. Om du derimot er på reise i Sverige, kan du ringe kostnadsfritt til andre svenske nummer. Oversikt over priser til og fra utlandet finnes her: https://www.fjordkraft.no/mobilabonnement/mobilpriser/ Vennlig hilsen Juste, Fjordkraft Mobil
Har fungert veldig bra, ingen ting som burde vært annerledes. Pluss at appen er koblet opp mot strømabonnement
Hei Solveig B! Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd, dette setter vi stor pris på! Vennlig hilsen Miriam, Fjordkraft Mobil.
Her må jeg betale for å ringe til Sverige. Samtaler til tlf i Norden koster ingenting hos Talkmore.
Hei Torill, Takk for din tilbakemelding! Om man ringer til et norsk nummer som befinner seg i Sverige, så skal det ikke koste noe hos oss, men om man ringer et svensk nummer så vil det påløpe kostnader. Mvh Morten Fjordkraft
Fornøyd med Fjordkraft mobil. Billigere en det jeg hadde og det fungerer som jeg ønsker
Hei Hjørdis! Takk for din tilbakemelding. Vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd. Vennlig hilsen Karine, Fjordkraft Mobil
Fjordkraft bruker Telia, og de har desverre ikke dekning her i området. Det eneste som kan benyttes er telenor… Dette til info
Hei Inger. Takk for tilbakemeldingen din. Telia har jobbet mye med dekningen sin de siste årene, og så mange som 9 av 10 kan nå bruke denne dekningen. Men det vil alltid være noen som ikke kan bruke Telia, og det vil alltid være noen som ikke kan bruke Telenor. Jeg vet ikke noe om hvilket område du bor i, men ta gjerne kontakt med oss på telefon eller chat, så vi kan se om det er noe vi kan hjelpe deg med angående dette. Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft