Fjordkraft Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Litt dårlig dekning når vi kjører langs e 18 i agdet Det var ikke slik med Telenor, men håper det blir bedre
Hei Torunn! Takk for din tilbakemelding. Det vil nok være slik at noen steder er Telenor bedre enn Telia og omvendt. Telia jobber kontinuerlig med utbygging av nettet for å gi så god dekning som mulig, så dette vil kun bli enda bedre med tiden. Ikke nøl med å ta kontakt med oss på kundeservice for en hyggelig prat. Vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil
Godt fornøyd ingen problemer, sa.me dekning som om jeg skulle ha telenor..mulig spam tlf oppringing til tider
Hei Morten! Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd, dette setter vi stor pris på! Ta kontakt med oss på kundeservice om det skulle være noe i fremtiden! :-) Vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil
Jeg har ikke hatt Fjordkraft mobil mer enn 1 mnd. Men det som jeg ser etter er kostnadene og hva er inkø i prisen av 4g
Hei Christine. Takk for tilbakemeldingen din. Jeg anbefaler deg å ta kontakt med oss på kundeservice, telefon eller chat, for nærmere hjelp. Telefonnummeret vårt er 23006100. Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft
Abonemanget passer utmerket for meg, og er rimlig,dejjer mine behov.
Hei Gerd! Takk for din tilbakemelding. Det er flott å høre at abonnementet passer godt for deg og dekker dine behov til en rimelig pris. Vi er glade for å kunne tilby et produkt som møter dine forventninger. Vennlig hilsen Jakob, Fjordkraft
God pris og gode signaler! …. Litt dyrt når jeg måtte kjøpe ekstra data da wifien her var nede en dag
Hei Yngve. Takk for din tilbakemelding! Tusen takk for hyggelige ord, det setter vi pris på. Ta kontakt med oss på kundeservice hvis det er noe du er misfornøyd med, så skal vi se om vi finner en løsning :-) Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft
Litt kjedelig at det ikke er Telenor-dekning lenger, men Telia funker fint der jeg bor
Hei Markus. Takk for din tilbakemelding. Ingenting er bedre enn at det funker! Det vil nok være slik at noen steder er Telia bedre enn Telenor og omvendt. Telia jobber kontinuerlig med utbygging av nettet for å gi så god dekning som mulig, så dette vil kun bli enda bedre med tiden. Vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft Mobil
Fikk «tilbudspris» på 5gb/mnd for både meg og mannen. Etter 10 dager får vi begge to beskjed at vi har brukt opp alt data. Dette kan ikke stemme
Hei Amila! Takk for din tilbakemelding. Da vi ikke kan se noe informasjon om ditt/deres kundeforhold her inne, så ønsker vi svært gjerne at dere tar kontakt med vår kundeservice på tlf 23006100 eller sender en epost til [email protected]. Jeg er sikker på at vi klarer å finne en fornuftig forklaring og løsning på dette. Vennlig hilsen Camilla, Fjordkraft.
STYR UNNA DETTE SELSKAPET. Jeg oppdaget i desember at de i flere måneder hadde trekt meg forskjellige summer i tillegg til mitt mobilabonnement. Har i flere runder kontaktet de og de sier at de skal betale tilbake pengene som de urettmessig har trekt fra min konto. Summen gjelder tilsammen nesten 2000 kr. Men pengene kommer aldri. Veldig useriøst selskap. Ikke vet jeg om de har noen planer om å betale tilbake heller. Har dere mobilabonnement gjennom Fjordkraft Mobil vil jeg anbefale alle å sjekke at dere ikke har blitt trekt andre summer utennom abonnementet deres, vil ikke forundre meg om dette har skjedd med flere også.
Hei Silje G. H, Takk for din tilbakemelding. Så leit å høre at du sitter igjen med en slik opplevelse. Vi lever av fornøyde kunder, og vi setter derfor pris på alle type tilbakemeldinger. Dette gir oss mulighet til å finne, rette og unngå feil i fremtiden. Vi håper derfor du tar kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan få sett nærmere på saken din. Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft Mobil
Har hatt 15 GB data i mitt abonnement over lang tid til 299,- pr mnd. Samtidig har Fjordkraft mobil (vet ikke når) fjernet dette abonnementet og gir 20 GB til 299,- pr mnd UTEN Å INFORMERE meg om dette, eller overføre mitt abonnement til 20 GB mnd. Ønsket å benytte meg av deres tilbud om ubegrenset data til 299,- pr mnd da jeg oppdaget dette. Da jeg prøvde å bestille Ubegrenset data til 299,- pr mnd fikk jeg en pris på 379,- ..... dårlig kundeservice og villedende reklame...
Hei Kenneth, Takk for din tilbakemelding. Vi har nylig gjort noen endringer på våre mobilabonnement, som også vil være til fordel for eksisterende kunder hos oss. Per tid er ikke endringen gjort for eksisterende kunder, men dette vil også skje. Du kan endre ditt mobilabonnement på Min side på www.fjordkraftmobil.no til 20GB til 299,-. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 55 52 67 00 ved din anledning for et godt tilbud på Fri Data Normal-abonnementet. Vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft Mobil
Veldig fornøyd med Fjordkraft Mobil . Super supert
Hei Freyr, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vennlig hilsen Line, Fjordkraftmobil
De hadde 1 GB til bruk i utlandet i 30 dager i 2022 og i 2023 hadde de muligheten til 1 eller 3 GB i bare 1 uke! Derfor trengte jeg å bestille 1 GB hver uke i tre uker i utlandet. Jeg ringte før jul kundeservice og jeg klaget for denne endringen uten faktisk å bli varslet. De svarte, tenk best hva du vil bruke, 1 eller 3 GB, og de anbefaler meg å bruke 3 GB, så jeg er sikker på at jeg ikke går tom for data. Uansett, jeg svarte at det jeg tror er at etter reisen min vil jeg bytte leverandør. Du mistet en lojal kunde. Nå er jeg i talkmore. Ha det bra!
Hei, Alexandros Jeg beklager så mye for at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Det ble dessverre noen endringer på tjenestene og prisene våre når vi byttet fra Telenor til Telia dekning. Det koster litt mindre for en ukespakke enn det gjorde for månedspakken. Vi varslet om endringene når vi varslet om deknings endringen. Veldig synd å høre at varslingen ikke kom fram til deg, før du var i utlandet. Ønsker deg en fin dag. Vennlig hilsen Marielle, Fjordkraft
Savner at de har Telenor dekning og det har ødelagt mye av gleden. Ellers ikke noe å negativt å si om leverandøren.
Hei Peder! Takk for din tilbakemelding. Vi synes det er leit å høre at dekningen vår ikke tilfredsstiller behovene dine. Ta gjerne kontakt med oss når som helst om du ønsker å prate ytterligere vedrørende ditt mobilabonnement med oss. Vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil
Havna i Fjordkraft da de kjøpte Skymobil. Fremdeles de billigste til mitt bruk. Har merka litt redusert dekning her i bygda etter bytte til Telia nett, men merkelig nok ikke på sykkeltur i utmarka. Vært i kontakt med kundeservice 2 ganger på vegne av andre. Kjapp løsning begge ganger. Nettopp sjekka med bytt.no, og kommer til å anbefale 1GB abonnementet til en av mine eldre venner.
Hei Kjell, Takk for tilbakemeldingen. Godt å høre at du liker vårt 1GB abonnement og at kundeservice har vært til hjelp. Det er fantastisk at du vurderer å anbefale vårt abonnement til en venn. Hvis det er noe mer vi kan gjøre for deg eller dine venner, ikke nøl med å kontakte oss. Vennlig hilsen Jonathan, Fjordkraft Mobil
Etter bytte til Telia fungerte det elendig i Kroatia. Folk prøvde å ringe meg innenlands, kom ikke gjennom til meg. Sms fungerte heller ikke.
Hei Tor! Takk for tilbakemeldingen. Når man skal koble seg til utenlandsk mobilnett velger telefonen normalt første ledige mobilnett den finner. For at det skal fungere best mulig må man av og til skru av dette automatiske valget, og velge en annen operatør manuelt. Så lenge man er i Norge kobles man jo automatisk til Telia sitt nett som kunde hos Fjordkraft Mobil, men i utlandet er det ofte 2-3, eller flere, operatører man kan velge mellom. Velger du en annen operatør manuelt låses telefonen til den operatøren, frem til du eventuelt velger en annen. Om du trenger hjelp til dette anbefaler vi å ta kontakt med kundeservice, enten på telefon til 23 00 61 00 eller på e-post til [email protected]. Vennlig hilsen Thomas, Fjordkraft Mobil
Ekstremt ufin selger som ringte om nytt abbonement. Sa jeg hadde inngått avtale med annen operatør, men han ga seg ikke. Til slutt klappet han på røret uten å si hade engang. Dårlig ansikt utad for firmaet.
Hei Beate, Vi beklager at vår selger har oppført seg ufint, det er ikke slik vi ønsker å fremstå. Om du ønsker at dette følges opp nærmere setter vi pris på om du tar kontakt med oss på 23 00 61 00, eventuelt sender en e-post til [email protected]. Vennlig hilsen Thomas, Fjordkraft Mobil
Har hatt det over lang tid og er fornøyd, men siden jeg bruker mere enn 100 Gb blir hastigheten redusert til 3 mbps. Ser derfor etter et mobilabonnement som ikke reduserer hastigheten så mye over 100 Gb
Hei Rune! Takk for tilbakemeldingen. Et mobilabonnement med 100 GB til en avtalt hastighet holder for de fleste, men vi forstår at enkelte har behov for enda mer mobildata. Såvidt vi har klart å se begrenser de fleste operatører til 3 Mbit/s etter man når 100 GB en måned, men mobilmarkedet endrer seg såpass kjapt at denne grensen helt sikkert er mangedoblet om bare noen år :) Husk at du kan kjøpe Data Reload til 349,- kroner om du har nådd den månedlige grensen på 100 GB, da får du 100 nye GB til hastigheten som du betaler for i abonnementet ditt! Vennlig hilsen Thomas, Fjordkraft Mobil