Fjordkraft Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt fungerer som det skal, ingen negative opplevelser.
Hei Arild! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at alt fungerer som det skal! Det er vi utrolig glade for :-) Om det skulle være noe i fremtiden du lurer på, ikke nøl med å ta kontakt med vårt prisvinnende kundesenter hvor du vil få ypperlig bistand! Ønsker deg en god dag! Vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil
Dårlig dekning. Hakking og brudd under samtale . Noen dager ingen dekning.
Hei Per! Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du opplever dårlig dekning hos oss. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter, slik at vi kan se nærmere på saken. Vennlig hilsen Madeleine, Fjordkraft
Veldig fornøyd med prisen på abonnement til meg og mine barn.Der er det topp. Men dekning er dårlig. Der håper jeg på bedring.
Hei Cathrine. Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med prisen på Deres mobilabonnement. Dekningen er det dessverre ikke så mye vi får gjort med her og nå, men Telia jobber kontinuerlig med å oppgradere nettet slik at det dekker mer og mer av landet vårt. Om du opplever at det er noe dårigere dekning i en kort periode, anbefaler jeg deg å sjekke dekningskartet her: https://www.telia.no/nett/dekning/ Her kan du legge inn adressen du oppholder deg på, så får du opp hvillen dekning det er i området og om det eventuelt er noe utfall. Vennlig hilsen Monica Fjordkraft
Veldig bra så langt har vært stabilt og godt hele tida i min forholdsvis korte tid som kunde👍
Hei Arve! Takk for tilbakemeldingen din, og hyggelige ord :-) Ønsker deg en fin ettermiddag videre. Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft
Ingen problemer med dekning, har surfet og brukt telefonen som før uten problemer.
Hei Ingrid! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at du er fornøyd med oss! Dette er vi utrolig glad for :-) Om du skulle trenge noe bistand i fremtiden, ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter - hvor du vil få ypperlig hjelp om det skulle være noe! Med vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil
God service, rimelig. Foreløpig holdt hva dete lovey
Hei! Takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag :) Vennlig hilsen Michelle, Fjordkraft
Har jo såvidt kommet igang med bruken.Men så langt fungerer den utmerket for mitt bruk
Hei Gubben, Tusen takk for din tilbakemelding! Så kjekt å høre at du er fornøyd, det håper vi at du fortsetter å være :) Ta kontakt hvis vi kan bistå deg med noe! Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft
Funker bra - som forrige abo. Det som trekker ned er at kundeservice stenger tidlig. Jeg hadde behov for hjelp men alt var stengt
Hei Elin H, Takk for din henvendelse! Så kjekt å høre at du er fornøyd med abonnementet, og beklager at vi ikke var til stedet når du trengte det. Vi tar til oss alle tilbakemeldinger, og forslag sendes gledelig videre :) Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft Mobil
Tipp topp. Byttet fra ice hvor jeg ikke var fornøyd.. kan anbefales! 👍
Hei Anders, Takk for din henvendelse! Så kjekt å høre at du er fornøyd! Ta gjerne kontakt med oss hvis det skulle være noe vi kan hjelpe deg med :) Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft Mobil
Dårlig dekning i distrikt / på fjellet. Telenor er bedre der
Hei Thea! Takk for din tilbakemelding. Telia har jobbet mye med dekningen sin de siste årene, men det vil fortsatt være noen områder hvor Telenor har bedre dekning og omvendt. Telia jobber likevel kontinuerlig med utbygging av nettet for å gi så god dekning som mulig, så dette vil kun bli enda bedre med tiden. Ta gjerne kontakt med kundeservice for en hyggelig prat. Vennlig hilsen Juste, Fjordkraft Mobil
God pris men dessverre dårlig dekning her som vi bor.
Hei Ståle, Takk for din tilbakemelding! Så leit å høre at det oppleves dårlig dekning der du bor. Heldigvis er Telia raskest på utbyggingen, så vi håper at det bedrer seg slik at du kan bli enda mer fornøyd :) Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft
Greit oppsett og info Avtalen fungerer og holder hva man er blitt lovet
Hei, Morten! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høyra at du er fornøgd! Vennleg helsing Oddveig, Fjordkraft
Suveren 5G dekning til beste pris sammenliknet med andre operatører som også har gitt meg tilbud.
Hei Anthony A, Takk for din tilbakemelding! Så hyggelig med en slik tilbakemelding, vi håper du fortsetter å være fornøyde med oss og tjenesten vår! :) Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft
Opplever dårlig nett og dårlig dekning. Ikke helt det vi forespeilet
Hei Alexander! Takk for din tilbakemelding. Det hørtes ikke så bra ut! Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med oss på telefon: 23 00 61 00, slik at vi kan se på nærmere på dette da jeg ikke kan se kundeforholdet du har med oss. Ønsker deg en god dag! Vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil
Jeg bor sentralt på østlandet, og opplever til min overraskelse at det selv her er dårlige signaler på mobil. Jeg vurderer sterkt å bytte tilbake til telenor, da jeg opplever at jeg mangler dekning på telefonen på sentrale stefer jeg oppholder meg i løpet av uka mi
Hei Takk for din tilbakemelding. Telia har jobbet mye med dekningen sin de siste årene, men det vil fremdeles være områder hvor andre operatører har bedre dekning og omvendt. Telia jobber kontinuerlig med utbygging av nettet for å gi så god dekning som mulig, så dette vil kun bli enda bedre med tiden. Her vet vi dessverre ikke akkurat hvor du bor, men ta gjerne kontakt med kundeservice så kan vi undersøke om dette skyldes midlertidig dekningsutfall eller noe annet. Vennlig hilsen Juste, Fjordkraft
Dårlig rådgiving ( fikk anbefalt for lite data ognåtte kjøpe ekstra data so. Kostet unødvendig mye) og dårlig kvalitet ( ble deretter anbefalt fri data. Men streaming gir stopp og hakk). Å gå over til dere har kostet meg mye tid og penger og irritasjon.
Hei Egil S, Takk for din tilbakemelding! Veldig leit å høre om opplevelsen din, slik ønsker vi ikke at det skal være. Dersom du ønsker kan du ta kontakt med vårt kundesenter, så kan vi se på dette med deg. Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft Mobil