Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Rask og effektiv bytte av abonnement. Fjordkraft leverer god kundeservice og et langt billigere alternativ en min tidligere leverandør.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Eskil S :)
Litt dårlig dekning der vi bor. Ellers ok. Misfornøyd med deres faktura. Ble lovet 2 mndr.til halv pris men ble fakturert full pris. Dette må ordnes ellers mister dere meg som kunde. Oddmund A.
Hei Oddmund A, Takk for din tilbakemelding, Det er leit å høre at du ikke har fått halv pris slik du ble lovet. Ta gjerne å ringe oss på 55526700 så kan vi se på saken din og hjelpe deg. Vennlig hilsen Line, Fjordkraft Mobil
Stort sett fornøyd, men litt dårlig mbildekning i mitt område.
Hei, Roger Takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig fint å høre at du er fornøyd. Når det kommer til dekningen vil jeg anbefale deg å sjekke dekningskartet. Der kan du se om det er feil på linjene og hvordan dekningen er i ditt område. Link: https://www.fjordkraft.no/mobilabonnement/dekning/ Du må gjerne kontakte kundeservice på 230 06 100, ved spørsmål. Vi er her for å hjelpe deg :) Ønsker deg en fin dag Vennlig hilsen Marielle, Fjordkraft
Bra dekning til nå,så får me se om det blir bedre i distrikt norge…
Hei, Tore Takk for din tilbakemelding. Så bra at du er fornøyd med dekningen så langt. Telia jobber kontinuerlig med å utvikle telenettene sine slik at dekningen skal være like god over hele landet. Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Fjordkraft Mobil Kundeservice
Rimelig grei erfaring med Fjordkraft mobil. Er fremdeles åpen for et bytte til et selskap som leverer like bra og til en grei pris
Hei Morten, Takk for din tilbakemelding, ta gjerne kontakt med oss på kundeservice dersom du ønsker å ta en prat om ditt mobilabonnement hos oss :) mvh. Trond
Slo til på tilbud 299,- for 50GB i måneden. Det har vært en katastrofe. Klarer ikke å levere mer enn 2-3 mb i sekundet. Har tatt mange målinger. Hjelper ikke å nullstille telefonen som de sier på kundeservice. Dekningskartet til Telia påstår det er veldig bra her jeg bor. Det samme sier de på kundeservice. De vil ikke kompensere noen ting. Sier bare den garantien gjelder 1. måned du er kunde, så da kan de svindle deg så mye de vil når du har vært kunde i noen måneder. Hvis du bytter til annet selskap tidlig i måneden, må du betale FULLT ut for resten av måneden. Absolutt ikke et selskap å anbefale. De skriver MASSE i mailer, men tilbyr nada i hva du har betalt for. STYR UNNA!!
Hei! Takk for din tilbakemelding. Synd å høre at du er misfornøyd, og at du ikke har fått den hjelpen du ønsket. Tar du kontakt med oss på kundeservice, er jeg helt sikker på at vi finner en løsning for deg :-) Vilkårene som blir sendt ved bestilling sier at man betaler for inneværende måned ved eventuelt bytte av operatør. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft mobil
Jeg har en god forbindelse. Men jeg bestilte tre pakker til til barna og 2 av dem fungerte ikke, en fungerer fortsatt ikke og en app fungerer ikke. og ingen vet nøyaktig hvordan de skal takle det. og regningen for tjenester vil komme i sin helhet.
Hei Volodymyr Takk for din tilbakemelding. Bra å høre at det fungerer med dekning. I forhold til problemet du opplever med det ene nummeret, ta kontakt med oss på 55 52 67 00, så vil vår kundeservice hjelpe deg med de utfordringene du fremdeles har. Ønsker deg en fin dag. Vennlig hilsen Jakob, Fjordkraft.