Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Slo til på tilbud 299,- for 50GB i måneden. Det har vært en katastrofe. Klarer ikke å levere mer enn 2-3 mb i sekundet. Har tatt mange målinger. Hjelper ikke å nullstille telefonen som de sier på kundeservice. Dekningskartet til Telia påstår det er veldig bra her jeg bor. Det samme sier de på kundeservice. De vil ikke kompensere noen ting. Sier bare den garantien gjelder 1. måned du er kunde, så da kan de svindle deg så mye de vil når du har vært kunde i noen måneder. Hvis du bytter til annet selskap tidlig i måneden, må du betale FULLT ut for resten av måneden. Absolutt ikke et selskap å anbefale. De skriver MASSE i mailer, men tilbyr nada i hva du har betalt for. STYR UNNA!!
Hei! Takk for din tilbakemelding. Synd å høre at du er misfornøyd, og at du ikke har fått den hjelpen du ønsket. Tar du kontakt med oss på kundeservice, er jeg helt sikker på at vi finner en løsning for deg :-) Vilkårene som blir sendt ved bestilling sier at man betaler for inneværende måned ved eventuelt bytte av operatør. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft mobil
Jeg har en god forbindelse. Men jeg bestilte tre pakker til til barna og 2 av dem fungerte ikke, en fungerer fortsatt ikke og en app fungerer ikke. og ingen vet nøyaktig hvordan de skal takle det. og regningen for tjenester vil komme i sin helhet.
Hei Volodymyr Takk for din tilbakemelding. Bra å høre at det fungerer med dekning. I forhold til problemet du opplever med det ene nummeret, ta kontakt med oss på 55 52 67 00, så vil vår kundeservice hjelpe deg med de utfordringene du fremdeles har. Ønsker deg en fin dag. Vennlig hilsen Jakob, Fjordkraft.
Funker som det skal. Bra fornøyd med Telia nett. Hadde jeg før også 😄
Hei Heiner G. Takk for din tilbakemelding. Veldig kjekt å høre at du er fornøyd med oss, det gjør oss utrolig glad! :-) Ønsker deg en fin dag. Vennlig hilsen Miriam, Fjordkraft.
eg har berre positiv erfaring så langt,det fungerer greit
Hei Arne. Takk for din tilbakemelding. Vi jobber hver dag for at du som kunde har en god kundeopplevelse her hos oss, så vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å gi oss denne. Ønsker deg en fin helg. Vennlig hilsen Monica Fjordkraft mobil.
En grei pris på abonnement da jeg bruker mobilen veldig lite.
Hei Anne! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at du er fornøyd, det setter vi pris på. Vennlig hilsen Rikke, Fjordkraft mobil
Fikk et bra tilbud på ubegrenset data veldig førnøyd med dekningen 😃
Hei Gabriel! Takk for din tilbakemelding. Veldig kjekt å høre at du er fornøyd med oss, det gjør oss utrolig glad! :-) Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom du skulle ha spørsmål i fremtiden. Vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil
Fjordkrafts mob abbonemang, kan umulig ha telenor dekning, jeg har hatt store problemer med og få kontakt med omgivelsene, på de områdene jeg har ferdes i bla Foldereid og Foldafjorden.
Hei Kristin B, Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at dekningen vår ikke var god nok på de områdene du har ferdet. Det stemmer at vi ikke har Telenor sin dekning lengre. I løpet av fjoråret gikk vi over til Telia sin dekning. Det vil dessverre alltid være områder hvor Telenor har bedre dekning enn Telia, samt steder hvor Telia har bedre dekning enn Telenor. Du kan gjerne ta kontakt med oss på kundesenteret på telefon 55 52 67 00 (man-fre 09-16) , så kan vi ta en titt på dekningen for deg. Med vennlig hilsen Line, Fjordkraft Mobil