Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Internett er stabil, veldig god hastighet, oversiktlig nettside til bra pris.
Hei Andreas. Takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd, det blir vi glad for! Vennlig hilsen Rikke, Fjordkraft Mobil
Så langt er jeg fornøyd med abonnement. Jeg bruker mest data og lite telefonsamtaler og begge synes jeg virker optimalt for meg. Mye data for pengene, anbefales.
Hei Parsa! Takk for din tilbakemelding. Vi prioriterer kundeopplevelse og kunde tilfredshet høyt, så vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss. Vennlig hilsen Tonje, Fjordkraft Mobil
Det fungerer helt greit på alle måter. Det er min erfaring så langt.
Hei Wenche! Takk for tilbakemelding. Vi prioriterer kundeopplevelsen og kundetilfredshet høyt, så vi er glad for å høre at du er fornøyd med oss. Vennlig hilsen Juste, Fjordkraft Mobil.
Fornøyd. Har ikke 5g lengre på min hjemplass men sett bort fra det er det helt kurant
Hei Fred A! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at du er fornøyd med mobilabonnementet ditt hos oss! Telia jobber konstant med å forbedre dekningen sin, og da kan det forekomme at dekningen blir noe dårligere i en periode på grunn av vedlikeholdsarbeid eller forbedringer av nettet i området ditt. Gjerne ta kontakt med vårt kundesenter så kan vi se nærmere på dette sammen med deg. Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen Miriam, Fjordkraft Mobil.
Gode priser som passer mitt dataforbruk Enkelt å bytte
Hei! Takk for din hyggelige tilbakemelding! Ønsker deg en fortsatt fin dag! :)
Har fungert supert siden jeg fikk abbonement his dere.
Hei John. Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at du er fornøyd, det setter vi pris på! Vennlig hilsen Rikke, Fjordkraft mobil
Etter jeg byttet til fjordkraft mobil opplever jeg vanskeligheter med å ringe ut. Kan også oppleve å bli brutt når jeg tar en samtale evt ringer ut og vedkommende skal svare.
Hei Marianne! Takk for din tilbakemelding. Så leit å høre at du opplever problemer med samtaler. Vi hjelper deg gjerne med feilsøking, du kan nå oss på 55 52 67 00. Vennlig hilsen Karine, Fjordkraft Mobil