Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Feil mob operatører, klein dek, ellers alt bra, går greit så lenge min sønn ikke e avhengig a tel
Hei Oddvar. Takk for din tilbakemelding. Vi bruker nettet til Telia, som i sin tur jobber med å utøke dekningen i de områder der det ikke er tilfredstillende. Vi takker deg for konstruktiv tilbakemelding. Kontakt oss gjerne på kundeservice så kan vi se om det er noe vi kan gjøre for å forbedre opplevelsen. Vennlig hilsen Monica Fjordkraft mobil
Grunnprisen er god, men mangler tilgang til sikkerhetspakke og iCloud og hvis jeg skal ha dette er nok ikke deres abonnement konkuransesdyktig på pris likevel 😵💫
Hei Tor! Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at vi ikke tilbyr disse tjenestene, vi håper selvsagt at dette kommer en gang i fremtiden. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter for en hyggelig prat! Vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil
bra chatteservice. raskt i kontakt med personale fra fjordkraft. Har ikke ringt så mye ennå. Gunstig pris
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Knut :) Vennlig hilsen Per, Fjordkraft Mobil
Så langt har Fjordkraft svart til forventningene.
Hei Ulf! Takk for din tilbakemelding. Vi er glade for å høre at Fjordkraft Mobil har innfridd forventningene dine så langt. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss, så om du har noen forslag eller tilbakemeldinger, hører vi gjerne fra deg. Vennlig hilsen Kevin, Fjordkraft
God erfaring da jeg ringte vedr et mindre problem.
Hei Wenche, Takk for din tilbakemelding. Kjekt å høre at du er fornøyd med oss. Vennlig hilsen Tanja, Fjordkraft Mobil
Ingenting fungerte når sim kort skulle settes inn. Jeg ba om hjelp, og fikk en forklaring som fortsatt ikke virket. Pga dette var jeg telefon og nettløs i 2 døgn. Da byttet jeg leverandør, som fikk meg på nett og mob raskt!
Hei Tina! Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre problemene du opplevde med SIM-kortet og for at løsningen vi ga ikke fungerte. Det er absolutt ikke slik vi ønsker at din opplevelse skal være. Jeg forstår godt hvor frustrerende det må ha vært å være uten telefon og nett i to døgn. Vi setter pris på din tilbakemelding, og det hjelper oss med å forbedre våre tjenester. Hvis du har noen spørsmål i fremtiden eller om det er noe annet vi kan gjøre, er du alltid velkommen til å kontakte oss. Vennlig hilsen Kevin, Fjordkraft.
Enkel kommunikasjon med selskapet, oversiktlig avtaler
Hei Thor. Takk for din tilbakemelding. Vi jobber hver dag med å gjøre kundeopplevelsen enkel og til det beste for våre kunder, så veldig glad for at du har en positiv opplevelse av oss. Vennlig hilsen Monica Fjordkraft