Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
God erfaring da jeg ringte vedr et mindre problem.
Hei Wenche, Takk for din tilbakemelding. Kjekt å høre at du er fornøyd med oss. Vennlig hilsen Tanja, Fjordkraft Mobil
Ingenting fungerte når sim kort skulle settes inn. Jeg ba om hjelp, og fikk en forklaring som fortsatt ikke virket. Pga dette var jeg telefon og nettløs i 2 døgn. Da byttet jeg leverandør, som fikk meg på nett og mob raskt!
Hei Tina! Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre problemene du opplevde med SIM-kortet og for at løsningen vi ga ikke fungerte. Det er absolutt ikke slik vi ønsker at din opplevelse skal være. Jeg forstår godt hvor frustrerende det må ha vært å være uten telefon og nett i to døgn. Vi setter pris på din tilbakemelding, og det hjelper oss med å forbedre våre tjenester. Hvis du har noen spørsmål i fremtiden eller om det er noe annet vi kan gjøre, er du alltid velkommen til å kontakte oss. Vennlig hilsen Kevin, Fjordkraft.
Enkel kommunikasjon med selskapet, oversiktlig avtaler
Hei Thor. Takk for din tilbakemelding. Vi jobber hver dag med å gjøre kundeopplevelsen enkel og til det beste for våre kunder, så veldig glad for at du har en positiv opplevelse av oss. Vennlig hilsen Monica Fjordkraft
I'm not happy with your service ,because you had violated our agreement. I order a backage for 398 kr per month.you had submitted a bill around 700kr.that is unfair.so i quit
Hello. Thank you for your inquiry. We would like to help you with this. Hope you will contact us either by e-mail [email protected] or telephone 2306100 key 2 so that we can find out what may have occurred With kind regards Ann, Fjordkraft
Det er litt vansklig og bli en ny eier og endre mobilabonnement
Hei, Yvonne! Takk for din tilbakemelding Hos oss prioriterer vi kundeopplevelse og kunde tilfredshet høyt, så vi synes det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 23006100 om du ønsker videre bistand i denne saken. Vennlig hilsen Vetle, Fjordkraft
Jeg har et problem som jeg har vært i kontakt med dere allerede. Problemet er fortsatt uløst. Jeg kommer ikke inn på den delen av appen som omhandler forbruk/regninger. For å få opplysninger så må jeg gå via en annen søkemotor. Dette er noe irriterende og jeg burde få laget meg et passord med hjelp av min søkemotor.
Hei Harald, Takk for din tilbakemelding! Vi jobber fremdeles med å få alt på plass når det kommer til mobilabonnement i appen vår. I mellomtiden så kan du benytte deg av Min Side på www.fjordkraftmobil.no og om du trenger bistand til å få logget inn her så kan du ta kontakt med vår kundeservice så skal vi hjelpe deg. Vennlig hilsen Morten Fjordkraft
Enkel faktura, ingen uventede utgifter. god dekning og bra kundeservice med langr åpningstider. Appen er god
Hei Helene! Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi prioriterer app og brukeropplevelse høyt, så det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med vår løsning. Vennlig hilsen Helene, Fjordkraft