Fjordkraft Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde Fjordkraft Mobil avtale med Fjordkraft nor de hadde avtale med telenor , var det god dekning men etter at de inngikk avtale med Telia mistet jeg den gode dekningen jeg hadde når jeg var på vår hytte på Korsnes i Hammarøy kommune , så nå vurderer jeg å bytte til noen som har telenoravtale
Hei! Takk for din tilbakemelding. Det vil alltid være slik at Telenor/Telia i noen områder vi være bedre enn det andre. Forhåpentligvis vil dekningsnettet rundt hytten bli bedret med årene, så får du god Telia dekning der også. Ønsker deg en god dag. Med vennlighilsen Fjordkraft.
Fikk defekt sim og har gått uten sim i mange dager. Får ingen hjelp og arrogant kundeservice.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklager så meget for at du har denne opplevelsen med oss. Ta gjerne kontakt med oss så vi kan se direkte på saken din og finne en løsning. Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Elendig dekning. Det er lovet full mobildekning i omtalen, men det stemmer ikke.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi benytter oss av dekningskartet til Telia, https://www.telia.no/nett/dekning/ , steder hvor det er bebodd skal det være god dekning, men det vil så klart være avvik. Ønsker deg en god dag:) Med vennlig hilsen Fjordkraft
Dekning og mobildata detter vekk hele tiden. Må skru av og på mobilen flere gonger for dag for å få tilbake både dekning og mobildata. Helt forferdelig.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ettersom vi ikke kan feilsøke her, eller se ditt kundeforhold, anbefales det at du tar kontakt med oss. Du kan også sjekke dekningskartet her: https://www.telia.no/nett/dekning/ Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Var greit så lenge det fungerte, men katastrofe når simkortet ikke fungerte. Dette skjedde før overgang til Telia. - Problemet var kundeservice. Tafatte konsulenter som ikke visste hvordan de skulle håndtere det og heller ikke tok ansvar for å få problemet løst. Alle kan ikke vite alt om hvordan problemer skal løses, men det går an å ta saken alvorlig, undersøke og høre med andre, og komme tilbake til kunden med løsning. Den siste konsulenten skulle sende meg elektronisk simkort per e-post, men jeg mottok ingen e-post til tross for at adressen ble både dobbeltsjekket og trippelsjekket. Merkelig at kundeservice ikke har rutiner for hvordan man skal behandle så alvorlige problemer. Har ikke Fjorkraft noe system for konsulentene til å ta saker videre, ingen linjer oppover i systemet, eller til teknisk avdeling?? Har konsulentene ingen veiledere å gå til?? - Det overrasker meg at ledelsen ikke er mer interessert i hvordan kundeservice fungerer og hvilke rutiner de har. Jeg ble stående helt uten telefonforbindelse med omverdenen da simkortet sluttet helt å fungere og ikke lot seg restarte. Og, det var det tilsynelatende ingen i Fjordkraft som brydde seg om. Skrev meldinger fra min laptop til Fjordkraft gjennom nettsidene, men dagene gikk, og meldingene har jeg aldri fått noe svar på. Underlig at Fjordkraft tar så lett på alvorlige problem som kunden opplever. Det hjelper ikke med billig abonnement når man ikke kan ringe til noen, og ingen kan ringe meg. I vår tid er vi helt avhengig av mobilen. Det går rett og slett ikke å ha en slik leverandør av tjenester uansett hvor billig det er. Dette var selvfølgelig slutten på mitt kundeforhold. Anbefaler ingen å bruke Fjordkraft. Fjordkraft er ikke seriøse. - Jeg antar at ledelsen ikke leser denne meldingen heller.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklager så meget for at du har hatt denne opplevelsen med oss og kundeservice. Vi sitter likevel pris på at du tar deg tid til å skrive til oss ettersom vi alltid jobber med å bli bedre. Vi kan ikke se enkelt saker her, men ta gjerne kontakt med oss så vi kan se på saken din sammen. Ha en god dag. Med vennlighilsen Fjordkraft
Da jeg ble automatisk byttet over til Fjordkraft Mobil fra Skymobil ble det automatisk selektert post faktura, som koster 59kr. Det valgte jeg ikke for selv, og kostet unødvendig papir og penger. Og nå begynner de plutselig å bytte til Telia fra Telenor; jeg mottok ikke noe ny kort, og fikk plutselig og melding at jeg må ringe de om jeg har ikke mottat. Men alle linjer sitter full, og inlogging på nettstedet funker ikke, da de mener jeg er ikke oversatt til Fjordkraft Mobil endå.. Dermed har det plutselig blitt umulig å kontaktere de, og er de stort risiko for at jeg sittter uten mobildekkning i det hele tatt. I tillegg skjer det av og til at jeg mistet dekkningen da jeg reiste over grensene, mens utenlandske simkort funket jo bra hele tiden. Det samme har skjeg noen ganger og i Norge selv, uten forklaring, noe som trengte å gjennoppstarte mobilen/avkoble SIM-kort. Det er bra at jeg beholdet en utenlandsk kort da jeg migrerte til Norge for 2 år siden, ellers ville jeg vært uten kontakteringsmuligheter i det hele tatt! Heldigvis skal jeg ha ny kort fra et annen sellskap snart. Fjordkraft Mobil fortjener absolutt ikke noe tillit fra meg lengre.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi kan dessverre ikke se enkelt saker her. Før kundene fra Skymobil ble overført til Fjordkraft mobil ble det sendt ut informasjon fra oss og skymobil til kundene. Det samme gjelder i overgangen fra Telenor dekning til Telia, kundene er informert i forveien. Når det kommer til direkte spørsmål angående saken din så anbefaler jeg deg å ta kontakt med oss, så vi kan hjelpe deg. Ha en god dag. Med vennlighilsen Fjordkraft
De byttet fra telenor til telia dekning, Dermed ble det ubrukelig hvor jeg bor.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Det vil alltid være slik at noen steder vil Telenor være bedre, mens andre steder vil Telia være bedre. Trist å lese at Telia ikke fungerte bra oss deg. Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft