Fjordkraft Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dekning og mobildata detter vekk hele tiden. Må skru av og på mobilen flere gonger for dag for å få tilbake både dekning og mobildata. Helt forferdelig.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ettersom vi ikke kan feilsøke her, eller se ditt kundeforhold, anbefales det at du tar kontakt med oss. Du kan også sjekke dekningskartet her: https://www.telia.no/nett/dekning/ Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Var greit så lenge det fungerte, men katastrofe når simkortet ikke fungerte. Dette skjedde før overgang til Telia. - Problemet var kundeservice. Tafatte konsulenter som ikke visste hvordan de skulle håndtere det og heller ikke tok ansvar for å få problemet løst. Alle kan ikke vite alt om hvordan problemer skal løses, men det går an å ta saken alvorlig, undersøke og høre med andre, og komme tilbake til kunden med løsning. Den siste konsulenten skulle sende meg elektronisk simkort per e-post, men jeg mottok ingen e-post til tross for at adressen ble både dobbeltsjekket og trippelsjekket. Merkelig at kundeservice ikke har rutiner for hvordan man skal behandle så alvorlige problemer. Har ikke Fjorkraft noe system for konsulentene til å ta saker videre, ingen linjer oppover i systemet, eller til teknisk avdeling?? Har konsulentene ingen veiledere å gå til?? - Det overrasker meg at ledelsen ikke er mer interessert i hvordan kundeservice fungerer og hvilke rutiner de har. Jeg ble stående helt uten telefonforbindelse med omverdenen da simkortet sluttet helt å fungere og ikke lot seg restarte. Og, det var det tilsynelatende ingen i Fjordkraft som brydde seg om. Skrev meldinger fra min laptop til Fjordkraft gjennom nettsidene, men dagene gikk, og meldingene har jeg aldri fått noe svar på. Underlig at Fjordkraft tar så lett på alvorlige problem som kunden opplever. Det hjelper ikke med billig abonnement når man ikke kan ringe til noen, og ingen kan ringe meg. I vår tid er vi helt avhengig av mobilen. Det går rett og slett ikke å ha en slik leverandør av tjenester uansett hvor billig det er. Dette var selvfølgelig slutten på mitt kundeforhold. Anbefaler ingen å bruke Fjordkraft. Fjordkraft er ikke seriøse. - Jeg antar at ledelsen ikke leser denne meldingen heller.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklager så meget for at du har hatt denne opplevelsen med oss og kundeservice. Vi sitter likevel pris på at du tar deg tid til å skrive til oss ettersom vi alltid jobber med å bli bedre. Vi kan ikke se enkelt saker her, men ta gjerne kontakt med oss så vi kan se på saken din sammen. Ha en god dag. Med vennlighilsen Fjordkraft
Da jeg ble automatisk byttet over til Fjordkraft Mobil fra Skymobil ble det automatisk selektert post faktura, som koster 59kr. Det valgte jeg ikke for selv, og kostet unødvendig papir og penger. Og nå begynner de plutselig å bytte til Telia fra Telenor; jeg mottok ikke noe ny kort, og fikk plutselig og melding at jeg må ringe de om jeg har ikke mottat. Men alle linjer sitter full, og inlogging på nettstedet funker ikke, da de mener jeg er ikke oversatt til Fjordkraft Mobil endå.. Dermed har det plutselig blitt umulig å kontaktere de, og er de stort risiko for at jeg sittter uten mobildekkning i det hele tatt. I tillegg skjer det av og til at jeg mistet dekkningen da jeg reiste over grensene, mens utenlandske simkort funket jo bra hele tiden. Det samme har skjeg noen ganger og i Norge selv, uten forklaring, noe som trengte å gjennoppstarte mobilen/avkoble SIM-kort. Det er bra at jeg beholdet en utenlandsk kort da jeg migrerte til Norge for 2 år siden, ellers ville jeg vært uten kontakteringsmuligheter i det hele tatt! Heldigvis skal jeg ha ny kort fra et annen sellskap snart. Fjordkraft Mobil fortjener absolutt ikke noe tillit fra meg lengre.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi kan dessverre ikke se enkelt saker her. Før kundene fra Skymobil ble overført til Fjordkraft mobil ble det sendt ut informasjon fra oss og skymobil til kundene. Det samme gjelder i overgangen fra Telenor dekning til Telia, kundene er informert i forveien. Når det kommer til direkte spørsmål angående saken din så anbefaler jeg deg å ta kontakt med oss, så vi kan hjelpe deg. Ha en god dag. Med vennlighilsen Fjordkraft
De byttet fra telenor til telia dekning, Dermed ble det ubrukelig hvor jeg bor.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Det vil alltid være slik at noen steder vil Telenor være bedre, mens andre steder vil Telia være bedre. Trist å lese at Telia ikke fungerte bra oss deg. Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Tidligere nettleverandør, Telenor, leverte dekning der vi fartet rundt og beveget oss ute i terrenget. Det har nå endret seg en del. Vi opplever at mobilnett-signalene forsvinner en del oftere nå med Telia. Og så leverer hvistnok ikke Telia WiFi-tale i Norge. Så Telia som mobiloperatør er vi ikke tjent med. Så vi kommer til å flytte våre 5 telefoner over til noen med Telenordekning.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Telia leverer WIFI talei Norge, men ikke offshore. Om du ønsker å benytte deg av wifi tale som vanlig i Norge er det fult mulig med Telia. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft.
Er veldig fornøyd med Fjordkraft, men Telia som de skal begynne å bruke nå har ikke ordentlig dekning her jeg bor.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Kjekt å lese at du har vært fornøyd med oss. Telia har bygget ut nettverket sitt enormt de siste årene, men det vil fremdeles være avvik på sammen måte som det har vært med Telenor enkelte steder. Dersom du ikke har Telia dekning der du bor, er det å anbefale at du bytter til en operatør med Telenor dekning. Så er du så klart hjertelig velkommen tilbake til oss når Telia har bygget ut sitt nettverk i ditt område. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft.
Min tidligere erfaring med dekning fra Telia er dårlig. Men siden jeg vet at Telia har utbedret sin dekning i mitt område, så hadde jeg et lite håp om at dekning nå var blitt bedre, og jeg ville gi dere en sjanse. MEN dekningen har vært veldig dårlig etter at dere flyttet over til Telia, og jeg kan pr. dags dato ikke stole på min mobil. I dag har jeg sjekket dekningskartet hos Telia, og der står det at det er problemer på en basestasjon her i mitt område. Denne feilen oppsto i januar 2023 og er fortsatt ikke rettet pr 11.05.23. Hva gjør Fjordkraft i forhold til slike feil/svakheter? Tar dere kontakt med Telia og får de til å ordne opp i dette? For dere kan og/eller vil vel ikke akseptere at deres kunder blir lidende for slike feil i månedsvis? Akkurat mens jeg skriver dette, så ringer Fjordkraft kundesenter meg tilbake (etter lang ventetid). Kundekonsulenten er tydelig stresset, og sier at jeg må ta direkte kontakt med Telia, for dette er utenfor deres ansvarsområde. Dette er jeg sterkt uenig i, da jeg har en kundeavtale med Fjordkraft. Og etterhvert sier "hen" at hen skal sjekke dette med noen andre. Og etter litt venting, får jeg bekreftet at de vil ta kontakt med Telia, og at de deretter skal gi meg en tilbakemelding. Jeg skal gi dere en liten sjanse til å ordne opp i dette, før jeg evt bytter leverandør.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Nå kan vi ikke se enkelt saker her, håper du har fått svar på saken din hos oss. Det vil være slik med Telenor og Telia at i noen områder er det ene bedre enn det andre. Det er som du er tidligere informert om eiene av dekningen som er ansvarlig for dekningen, slik som Telia eller Telenor. Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft mobil.